Rayline TWB Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) At den innebygde tuneren i Sonyene tar imot kortet fra Canal Digital kan ikke betegnes som en uoffisiell omvei. Det er ingen omvei i det hele tatt. Man putter kortet i modulen - ferdig med det. Og kommentaren som var sakset var en kommentar i forbindelse med testingen av de tre nye Sonymodellene på Dingz. Har heller aldri påberopt med noe "kronbevis" så det får være opp til deg selv å vurdere verdien av informasjonen. Endret 17. januar 2008 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Panter Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 At den innebygde tuneren i Sonyene tar imot kortet fra Canal Digital kan ikke betegnes som en uoffisiell omvei. Det er ingen omvei i det hele tatt. Man putter kortet i modulen - ferdig med det. Nei, faktisk ikke. Det er ikke så enkelt! Du vet tydeligvis ikke hva du snakker om. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Nei.....selvfølgelig gjør jeg ikke det...Men da er det kjempeflott at vi har slike lysende leksikon som deg da vettu. Lenke til kommentar
cerox Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 det ble lovet boks med ny tekst-tv før jul, noen som har sett denne boksen? Og hva med kort for bærbar pc for å motta digitalt bakkenett-signaler? Finnes det / når kommer det? Ikke at jeg ser på live-tv, bare nyskjerrig Grundig DTR 8740 er komnt RiksTV Lenke til kommentar
cerox Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Nei.....selvfølgelig gjør jeg ikke det...Men da er det kjempeflott at vi har slike lysende leksikon som deg da vettu. En på AV forum ringte CD for å høre om dei kom til å godkjenne iDV. CD la på røret! Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Lololol.....akkurat det kan jeg godt tenke meg de gjorde ja......hahaha. Da taper dem noe på at dem ikke kan leie ut dekodere osv., - så det faller dem nok tungt for brystet. Endret 17. januar 2008 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Spycam-95 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 At en tv har IDTV vil si at du kan sette inn f.eks RiksTv kort uten CAM, eller trenger du det??? Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Du må ha cam ja. Du velger cam som er beregnet på ditt kort. De eneste som ikke har løsning via tv er Viasat. Eller er det noen som har fått det til å fungere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå