Wooho Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Når jeg høyreklikker med musepekeren får jeg ikke valget med å lage "Ny Text Fil", se vedlegg. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Da gjør du følgende: Åpne regedit Navigere til HKEY_CLASSES_ROOT\.txt Sjekk at det finnes en undernøkkel (samme ikon som for filmappe i utforsker) som heter ShellNew Og videre så skal det ligge en strengverdi som heter NullFile inni ShellNew-nøkkelen Slik skal det se ut på høyresiden i regedit. Da er du på rett plass. Og Når du har lukket regedit og går til windows utforsker, så må du sikkert åpne "ny " menyen på høyreklikkmenyen to ganger for at den skal oppdatere seg. Endret 16. januar 2008 av geir__hk Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Da har jeg prøvd dette, men det fungeret ikke. Får bare åpne en ny word file og heller skrive .txt bak så blir den atomatisk om til en notepad fil. Er torss alt jobb PC`en. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå