Vegard_Haug Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 På randen av galskap. Se videoen Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Fyflate, det så ikke ut som et spill jeg skal prøve så fette villt ut Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Dette må testes. Grafikken ser litt gammel ut, men gameplayet kan jo heldigvis bli bra. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 har runda orginalen og det var veldig bra. ser fram til dette. men det hørtes ut som om ethan thomas har fått ny stemme. en litt mer røffere en. og så virka det som om denne oppfølgeren foregår en stund etter orginalen, da det ser ut som han har endra seg en del i mellomtiden Lenke til kommentar
Woodhome Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Huff, dette så direkte trist ut. Tror ikke dette er "min kopp te" for å si det slik. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 har runda orginalen og det var veldig bra. ser fram til dette. men det hørtes ut som om ethan thomas har fått ny stemme. en litt mer røffere en. Første eg la merke til også! Men du verden, dette her ser eg så sinnsykt frem til. 1`ern hadde noe av den jævligste( i positivt retning) stemning eg har vert med på i spill. Heilt herlig! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hehe jeg ble ikke stort skremt av 1ern, mest pga at når jeg spilte skrudde jeg ned og hadde metal i bakgrunnen istedenfor:) men syns det var solid underholdning:) så går nok for 2ern til 360, den må mates med spill den også Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hehe, var kanskje ein grunn til du skrudda ned da eller Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) å skrudd ned lyden i slike spill kune eg aldri gjort. akuratt som Silent Hill spillene. må ha lyden fra spillene. det ødlegger liksom hele stemmningen uten lyden fra spillet.. men det ser rått ut dette her, groteskt og mørkt. akuratt hva eg liker Endret 17. januar 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg