Wooho Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Så på denne linken der en har klart å legge inn iPod i en Golf V. Begynner å hope seg opp med CD`er i bilen så en iPod hadde gjort seg. Har ikke CD-veksler i bilen. Linken for hvordan en annen har gjort installeringen av iPoden i sin Golf: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2480895 Noen som har gjort dette her i Norge (Rogaland området)? Kunne godt ha tenkt meg iPod i Golfen. Noen som har lyst på en kasse øl for jobben? Lenke til kommentar
klovnster Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Så på denne linken der en har klart å legge inn iPod i en Golf V. Begynner å hope seg opp med CD`er i bilen så en iPod hadde gjort seg. Har ikke CD-veksler i bilen. Linken for hvordan en annen har gjort installeringen av iPoden i sin Golf: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2480895 Noen som har gjort dette her i Norge (Rogaland området)? Kunne godt ha tenkt meg iPod i Golfen. Noen som har lyst på en kasse øl for jobben? støtter spilleren din tilkobling av ipod da? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Ifølge VW skal alle spillere i Golf V serien støtte iPod. Men de skal sikkert ha en del gryn for å legge inn en enkel kabel. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Var innom Bilradio spessialisten i Stavanger. De tar seg av installasjonen for 750,- God prisen det. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Tenkte å ta opp denne tråden da jeg nylig gikk til anskaffelse av en Golf 2007 med 1.9 tdi. Jeg har det samme problemet som trådstarter der jeg vil spille av lyd fra en ipod i bilen på en enkel måte men samtidig med god kvalitet på lyden. Så litt på denne eller denne løsningen. Fungerer disse i bilen min? Noen som har erfaringer med noen av disse eller noen alternativer? Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Nummer to der kan du glemme synes jeg, det er en vanlig FM-modulator. Om nummer én fungerer, kommer an på hvilken originalradio du har. Du må ha en med CD-skifterkontroll, da det er den inngangen som blir brukt av Dension-interface'et og andre tilsvarende interface for den saks skyld. Ellers finnes det jo alternativer til 895,-: Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Har cd-skifterkontroll så det burde gå bra. Link til alternativene? Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Les nicket mitt... Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Haha, skjønner. Det var jo et veldig godt alternativ og det blir nok det jeg går for. Et spm: når det står " all betjening foregår via iPod'en selv, samt originalradioen" så betyr det at jeg kan kontrollere ipoden med radioen? Endret 20. september 2009 av Analogue Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Ja, om enn litt forenklet. Folder-valg og sporskifting. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Herlig! Takk for hjelpen, bestiller nok i borgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå