Marvil Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Har noen peiling på regler rundt slikt? Har et litt uheldig tilfelle nå hvor jeg leverte en DVD 17 dager etter fristen, og prisen kom på over 800,-. Grunnen til at dette skjedde var at en trodde en hadde levert den, mens den andre trodde han andre hadde gjort det, og vips ballet det på seg. Uansett, så ringte utleiesjappa i går, da altså etter 17 dager. Finnes det regler på når dem skal ringe? Snakket med ei som har jobbet der, og hun sa dem fikk streng opplæring i at de skulle ringe allerede dagen etter, og deretter titt og ofte. Filmen er en jalla dansk film fra 2000, altså ikke noe nyhet som er mye leid tipper jeg. Innrømmer lett min feil i dette, men syns det er helt uholdbart at det tar 17 dager før dem tar kontakt og lurer på hva som skjer, og kunne tenkt meg å sett noen regler rundt dette om det finnes, evt normal praksis om noen vet? Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hørtes dyrt ut, og det er klart sjappa melker mest mulig når de har muligheten. Vet ikke hva reglene er. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Bruker å være et tak på slike ting. Et tak som er lik innkjøpspris. Leiefilmer er på ca 400kr. Er videosjappa grådig kan taket være enda høyere, men noe kontinuerlige greier er det nok ikke :-D 800/17 ca 50 per dag. Det er noe høyt og lenge.. Lurer på hva deres dag-"tak" er... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Fikk det faktisk for en 100-lapp - super service av videosjappa! Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå