Danieluh Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Hei! Chess selger LG KU990 til bare 349,- med ChessGoldXtra. Det står at det koster 1500,- å bryte abonomentet pluss 250,- i adm. gebyr. Da blir det totalt bare 2150,- for en telefon som koster fra 3800,- og oppover på andre nettbutikker uten abonement!! 1650 kroner spart! Kan det stemme? Noe jeg har oversett? Lett å bryte operatørlåsen etter jeg har bryti abonementet? Telefonen Priser Endret 16. januar 2008 av Danieluh Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 *mine innlegg* Vis dette stemmer så er det jo skambillig. Lenke til kommentar
Plusle Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Nedbetalingen på 149kr pr mnd må du likevel betale ut avbetalingsperioden. Lenke til kommentar
Danieluh Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Fant det nå.. Forbrukerombudet har pålagt mobilbransjen å opplyse om faste kostnader. Minste totalpris er prisen på telefonen pluss faste avgifter og månedsabonnement i avtaleperioden. Ringepris er ikke medregnet i prisene. Ved kjøp av telefon med GoldXtra binder du deg til Chess i 12 måneder. For andre abonnement er det ingen bindingstid. Ved kjøp av telefon med nedbetaling binder du deg til nedbetalingen i 12 måneder. Det vil si at man kan bryte seg fra abonementsavtalen for 1500 + 250 kroner, men at man fortsatt er bundet til nedbetalingen? Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Fant det nå..Forbrukerombudet har pålagt mobilbransjen å opplyse om faste kostnader. Minste totalpris er prisen på telefonen pluss faste avgifter og månedsabonnement i avtaleperioden. Ringepris er ikke medregnet i prisene. Ved kjøp av telefon med GoldXtra binder du deg til Chess i 12 måneder. For andre abonnement er det ingen bindingstid. Ved kjøp av telefon med nedbetaling binder du deg til nedbetalingen i 12 måneder. Det vil si at man kan bryte seg fra abonementsavtalen for 1500 + 250 kroner, men at man fortsatt er bundet til nedbetalingen? ja det stemmer! min tilfelle: jeg fikk beskjed kostet 1500 brudd + 250 kr adm. gebyr å si opp chessgoldextra. ingenting annet ble fortalt. Noen uker etterpå fikk jeg epost faktura på nesten 3600 kr! altså 1500+250 og 149 a 12 mnd!!!!!!!! jeg klagde inn saken til chess reklamasjon sa dette var dårlig informasjon fra kundeservice osv. men nytter ikke. så billigere nesten bare å ha det i 12 mnd. betale på det. enn å si opp hele driten. egentlig ikke noe bra deal med chessgoldextra. ikke noe særlig bra subsidering på de nyere mobiler allikevel. Lenke til kommentar
Danieluh Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Da får jeg vel kjøpe den i vanlig nettbutikk da.. Gidder ikke styre med såntno for å spare 300 kroner på å kjøpe med SuperTalk og bryte opp, særlig ikke når jeg akkurat har bestillt OneCall og ikke fått abo'et enda en gang.. Hvis ingen veit om en med mer subside? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Sjekk ebay i england. Jeg kjøpte min prada der for 1600,- her er noen: http://cgi.ebay.co.uk/BRAND-NEW-LG-VIEWTY-...1QQcmdZViewItem Her er en brukt en med en liten ripe i hjørnet (noe du garantert lager selv iløpet av 1 uke): http://cgi.ebay.co.uk/LG-KU990-Viewty-Boxe...1QQcmdZViewItem Begge er unlocked iflg selger.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå