tobbe667 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Jeg er usikker på hvordan tastatur jeg skal gå for. Trenger et gametastatur. (spiller World of Warcraft og skal begynne med Age of Conan) Noen sier at Saitek tastaturet er best, og noen sier at Logitech g15 er best. Logitech G15 Saitek Eclipse II På forhand; takk Endret 16. januar 2008 av tobbe667 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Prøv det selv! Det kommer garantert til å bli samme snakket her, noen synes at G15 er best andre synes at saitek er best. Dette kommer veldig ann på hvilken type tastatur du liker. Selv synes jeg at Eclipse er best, mens en kamerat av meg synes at g15 er best. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hvis du skal spille Age of Conan så er det veldig greit med den lille skjermen til G15, siden den viser hp, stamina etc. Lenke til kommentar
tobbe667 Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Er fortsatt usikker. Lenke til kommentar
Mukhia Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Jeg venter på Saitek Cyborg som kommer ut i februar. Ta en titt og se hva du syns. Saitek Cyborg EIDT : Små info om tastaturet . Multi-colour backlighting with Tru Vu illumination through keys (mix shades from Red through Amber to Green) and adjustable brightness Touch-sensitive, backlit dashboard control panel WASD, cursor, ‘Cyborg’ and NumPad keys can be lit independently from the rest of keyboard to highlight commonly used gaming keys. Cyborg Mode – instantly disable the Windows keys and configure the colour and brightness of your gaming keys at the touch of a button Set and forget – persistent key illumination settings ensure colours remain even after a system reboot 12 programmable ‘Cyborg’ keys Hard wearing, metal-plated key caps in key gaming areas (W , S , A , D , Space, Arrow up, down, left and right ) Pass-through USB, audio and microphone sockets Enhanced multiple key presses in gaming areas for complex in-game commands Adjustable wrist rest and keyboard rake angle (front and back) Gold-plated connectors for USB and Audio Kjilde : http://www.saitek.com/uk/prod/cykey.htm Endret 21. januar 2008 av Divisor Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 For og gjør deg enda litt mere usikker så kan du jo ta en titt på Razer har det selv og er SUPER fornøgd.. https://prisguiden.no/product.php?productId=38758 eller så har det kommet et nytt merke som er finsk, skal vist være super bra har jeg hørt. kan jo ta en titt på det og: http://multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:10533464;c:100176 etter som jeg har hatt saitec før vil jeg fraråde deg og kjøpe det. likte det ikke selv:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå