Gå til innhold

spill til dama...

stefanf

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter spill til dama, slik at hun har noe å gjøre når jeg er på skolen eller spiller fotball.

Tror kansje platformspill kan være brukbart. Må ikke være for vanskelig, da hun er en som ikke gidder å trøble masse ganger gjennom vanskelige passasjer o.l.

Har Dead or alive 3, amped, sega gt og jsrf, og det eneste hun liker der er doa3, når hun kan banke meg :D

Jeg får juling hele tida.

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det eneste hun liker der er doa3, når hun kan banke meg  :D  

Jeg får juling hele tida.

Jenter digger det spillet! Ganske sykt egentlig.. men så fort de kan banke gutta så er det klar og slår til!

Vet ikke om noen spesielle spill for jenter, men du skal ikke se bort fra at det finnes noe som passer bra..

Lenke til kommentar

Tekken,Halo,Super mario smash bros MELE(huxer at søstra me likte det veeeeeeeldig godt),Monsterbedriften,Sims,Theme park og så klart DOA2,3 når hun denga meg :D .

ps.Dette hvar det søste mi likte, men det er vel kanskje ikke forskjell på jenter ? :wink:

Lenke til kommentar

Nokk en gang kaller byggerene!

Mange jenter trenger som menn flest og stimulere sine behov en vanlig kveld med spill.. Dette kan gjøres på mange måter. Ta feks Xbox: se for deg og herje. Sloss, med våpen. Dette er ikke å anbefale hos jenter flest, men kansje denne jenta skiller seg litt ut og det er bare kult. Jg snakker Halo. Dead or Alive er slett heller ingen dårlig Ide. Men gå over på PlayStation2. Vi snakker grøss og gru. Vi snakker Resident Evil Code Veronica og Silent Hill. Dette er ikke for pysete jenter, noe jg er sikker på at hun vil kunne makte. Men dette er tenkespill. Gå over til den gode, litt mer barnslige GameCube`n: å spille litt Mario har aldri drept noen, dessuten passer dette spillet for den som er gla i underholdning. Uanz, tenk litt. Spør gjere dama, og glem fotballen litt: begynn og tren, bygg! BYGG. Kroppen er alt :)

Menn hilser 8) 8) 8)

*-*-*-*-*-*-*-*-*

Lenke til kommentar
Jepp, mange jenter som liker the Sims. Forøvrig, siden det er Xbox, så vet jeg at dama til en kamerat av meg liker Munch's odyssey eller hva det heter. Apropos splinter cell til jenter, dama mi DIGGA splinter cell :>

Da har du kanskje truffet den rette? Søstra mi har runda GTA3, hun elsker det, og skulle hun treffe en fotgjenger, er det jammen "han som sto i veien"...

Når det gjelder The Sims som jentespill, er det litt synd at man ikke kunne gjøre den spillideen bedre. Let's face it: suksessen skyldes et hungrende marked. Noen som husker Creatures? Det gjorde det samme, bare med integritet. Skulle ønske det var Creatures som opplevde Sims' suksess.

Tror mye av grunnen til at en del jenter ikke liker de samme spillene som oss, er at de er oppdratt til en jenteklisjé.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Damer banker alltid mannfolka i slike spill... Ganske merkelig egentlig, men deres febrilske trykking ender vel i komboer folk aldri har hørt om før! :shrug:

kjenner meg SÅ igjen! :yes:

selv om dette tross alt gjald tekken 4, er det vel ikke langt mellom husene der igården, nei... har lixom lyst til å spleise med henne på MK:DA, men jeg har lixom ikke lyst allikavel...:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...