Mala Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Factor 5 har eit spill under utvikling til Wii, gode nyheter for oss som elsket tidligere spill på N64/GC :)Gleder meg til å høre meir om denne tittelen. Uansett ka det måtte vere, er det vel nesten ingen tvil om at det vil se flott ut mtp. Factor 5 sin kjennskap til GC arkitekturen. Godt Factor 5 åpnet augene igjen etter gigant kalkunen Lair. "January 14, 2008 - The maker of the hit GameCube series Rogue Squadron is back. In a phone conversation with IGN Wii this morning, company president Julian Eggebrecht confirmed that the studio is underway with at least one all-new Wii project -- and it's not a Virtual Console game. Beyond that confirmation, Eggebrecht was mum, but he did note that the new title would not simply re-use old Rogue Squadron tech; whatever it is, significantly updated or even completely new tech has been developed to help accommodate it." Kilde Endret 16. januar 2008 av Mala Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Selv håper jeg på noe som ikke er Star wars iallfall. Lenke til kommentar
Typho Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Dette høres bra ut! Jeg håper hvertfall på at det er Rogue Squadron 4 Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Eller et nytt Turrican-spill? Jeg husker disse gutta best fra Amiga. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hmm trodde dette hadde vært kjent en god stund Men sikkert gledelig for Wii eiere. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Så fikk Wii enda en utvikler. Rart det der, er ikke første utvikler den lille tar fra den store. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Endelig en utvikler som kan sette et eksempel på hva Wii kan gjøre, bortsett fra Nintendo. Regner med at det blir det peneste spillet til Wii når det en gang kommer. Om en utvikler skulle ta den fotorealistiske ruten på Wii, er Factor 5 de eneste som er villige til å satse. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Ja det skal bli ein sann fryd. Rogue Leader spillene ser jo faktisk veldig godt ut i dag også syns eg. Når det er sagt, får håpe de er litt heldigere med kontroll løsningene sine denne gangen. Endret 16. januar 2008 av Mala Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jaja får vel håpe det ikke blir Lair 2 med samme kontroll som på PS3. Nå er vel Factor 5 ikke akkurat stjålet fra de store, da jeg vil emr si de er kommet hjem igjen etter et mislykket forsøk på PS3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå