Mira6 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hadde tenkt til å kjøpe N82, men tastene gir meg så mye dårlig magefølelse at jeg dropper den. Kjøper heller N82 når den kommer i ny versjon med "normale" taster. Nå står det mellom to telefoner; N73 music eller den nye 5610. Har hatt 6500 slide og N73 tidligere. Hadde ingen problemer med å like noen av dem bortsett fra at de hadde såpass store feil at begge ble byttet grunnet reklamasjon. Hvordan står det til med N73 i dag? Er firmware oppgradert så den er raskere enn for et år siden. Syntes det var så artig med de relativt bra videoene man kunne ta med telefonen. Jeg liker skyvedesignet til 5610, men VIL ha en telefon som tar OK bilder (6500 slide tok greie bilder men N73 bedre). Hva skal jeg velge folkens? Sett i gang og stem, og jeg velger den med flest stemmer... Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 N73 begynner bli en gammel mobil, kanskje lurt å vente med det valget evnt til det kommer en oppfølger, mener å huske det skulle komme. Lenke til kommentar
Mira6 Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Har bestilt meg en 5610, jeg. Leste litt mer inngående om spesifikasjoner etc., og tror den skal være bra nok i massevis til mitt bruk. Dessuten har den visst et relativt godt videokamera (langt bedre enn på "lillebroren" 6500 Slide). Sammenliknet på nokia.no... Takk ihvertfall. Da ble N73 eliminert i denne omgang. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Legg ut en minitest om mobilen da, litt spent på hvordan den er Lenke til kommentar
Finholt Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Er det ventet en N82 oppfølger med samme specs men med bedre taster? Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Stusset jeg på og, den kommer visstnok muligens i en sort og en hvit utgave, N82 er N82 endrer ikke designet på den føre det evnt kommer en N83 eller noe Lenke til kommentar
Mira6 Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Stusset jeg på og, den kommer visstnok muligens i en sort og en hvit utgave, N82 er N82 endrer ikke designet på den føre det evnt kommer en N83 eller noe Ja, var dét jeg mente. Regner med at de får så mye negativ feedback vedr tastene at de må se seg nødt til å lansere en N83 også Skal prøve og legge ut en minitest når jeg har prøvd ut telefonen litt Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 N82 med bedre taster -> N95 8GB Lenke til kommentar
Finholt Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 N82 med bedre taster -> N95 8GB Men så går vel det på bekostning av blitsen til kameraet? Lenke til kommentar
Danieluh Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Du kan jo bare dra i en telebutikk og prøve tastene da? Noen butikker har bare dårlige etterlignelser uten hardware, men elkjøp/Lefdal pleier ihvertfall å ha ekte mobiler. Jeg tar en tur dit iblandt for å teste ut mobilene.. ^^ Både hvordan dem er å taste på og menyer osv. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 N82 med bedre taster -> N95 8GB Men så går vel det på bekostning av blitsen til kameraet? Jo, men synes større skjerm og bedre taster er viktigere enn blits. Tar ikke spesielt mange bilder i stummende mørke uansett. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Prøv N82 skikkelig før de uttaler deg om tastene, jeg synes de virket dårlige, men har begynt å like dem nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå