mcgroven Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Etterlengtede Spore vil komme samtidig på PC og Mac senere i år. Les mer Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Dette er absolutt en av de positive sidene ved EA. De prøver faktisk å skape en kultur for å gi ut nye spill på Mac. Om de kommer til å lykkes er jo høyst usikkert. Men de skal ha kudos for å prøve. Jeg ville tro at etterspørselen blant mac-brukere når det gjelder spill kanskje ikke er like stor. Jeg har dog ingen kilder på dette. Men om vi forutsetter dette kan det jo enkelt sees i sammenheng med det faktum at mac ikke er beregnet på spilling. De satser jo ikke akkurat på de beste spillkortene innenfor skjermkort-industrien, men derimot skjermkort tilpasset proffbrukeren som jobber med bilde og 3D. Så det ligger nok litt i at PC-platformen lenge har vært den platformen spill har blitt utviklet til. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hurra. Da kommer jeg kanskje til å kjøpe det siden det ikke kommer til Playstation. Er vel et av de store spillene i 2008 Lenke til kommentar
Toxin Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Husker jeg var ganske interessert i Spore nårdet ble kunngjort, men interessen min har dessverre dabbet litt av. Når jeg ser de nyere videoene så føler jeg ikke at det ser gøy ut å spille, selv om det unektelig har noen kule features. Håper selvfølgelig jeg tar feil, Will Wright er jo flink til å skape spill. Forhåpentligvis blir det uansett ikke den landeplagen Sims (1&2) er, ser på listene over mest solgte spill så ser man den ene expansion etter den andre, irriterer fletta av meg Grunnen til at jeg tror det er at Spore sannsynligvis ikke vil være like lett tilgjengelig/interessant for jenter som The Sims er (er ihvertfall mitt intrykk at maange jenter fikk/har dilla på The Sims). Lenke til kommentar
Avean Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Linux er og forblir ett server os. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Er det noe spill som kan lykkes pa Mac vil jeg tro det er spore. På grunn av kreativitetn og nyskapningen i Spore, tror jeg det vil lokke mer til typiske "ikke-gamere" mer en andre spill. Mac er kjent som en maskin for de kreative, og spore er nok det mest kreative spillet pa lang tid, defor tror jeg evgjørelsen om a slippe Spore på mac ka lønne seg velidg. Er også veldig spent på Wii og DS versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg