Alte-to Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Hei hei folkens Jeg får snart en Dell Server, type billig. -Den har Windows 2003 Server SBS med Den lisensen for VPN (terminal-greie) -Jeg har 2 PC-er på Kontor og vi er 3-4 Brukere som skal ha egen LoggIn OG, det med VPN er jo at vi skal kunne logge på fra Hjemmet. *Så, går det ann og få disse to PC'ene på kontoret til og oppføre seg som "terminal-klienter" ? Bl.a. slik at brukere ikke kan lagre på Harddisk, men kun på Deres egen/felles plass på servern? -Det er Windows XP på alle de andre maskinene fra før av. * Og, hvordan setter man opp den "snar-veien" Dell snakker om, som connecter deg til serveren hjemme ifra, som gjør at skrivebordet på jobben blir tilgjengelig hjemme? Håper på hjelp fra Dere forumbrukere med dette Mvh Tommy edit:emnetittel Endret 16. januar 2008 av Alte-to Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 bump? Hm, lite svar og få Har jeg postet på feil plass eller er det noe galt med spm mitt?? TA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå