Zapking Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Har notert at det er kommet en patch (1.1) til Bioshock. Jeg har bare prøvd demoversjonen av spillet, men der virker ikke lyden etter introen er ferdig, så jeg lurer på om det er noen som vet om denne patchen fikser lydproblemene i vista?
Crossfire Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 (endret) Jo, men jeg hadde ingen lydproblemer i demoen / før patchen heller, så det er kanskje feil å si "lydproblemene i vista". Endret 16. januar 2008 av Crossfire
Happiee Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Tja, det er faktisk ikke helt feil å si lydproblemer i Vista. Jeg tipper at det her er snakk om et RealTek onboard lydkort i kombinasjon med Vista. Dette er en kjent konfigurasjon som i lang tid ga BioShock-spillere (og en del andre) problemer. Rotårsaken viser seg å være standardinstillingene i RealTek-softwaren. Prøv følgende: Åpne Windows Kontrollpanel: Start->Settings->Control Panel Derfra velger du Hardware and Sound og Manage audio devices Du får nå opp et vindu med 3 fliker: Playback, Recording og Sounds. Velg Recording. Høyreklikk i vinduet og huk av for både Show Disabled devices og Show Disconnected devices. Velg Stereo Mix og høyreklikk på denne. Velg enable. Lyd i BioShock bør nå virke greit.
rallrall Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=817363 Jeg hadde samme problemet igår, lyden i menyen og introen funket, men var ingenting ingame. Løste det ved å bytte til disse eldre driverne. Merk at de er for integrerte realtek-lydkort, har asus p5k hovedkort selv.
Zapking Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Skrevet 15. februar 2008 Fant løsningen for min maskin Lastet ned dette programmet og lyden virker som den skal. OpenAL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå