daubyj Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Skal man tro ryktene planlegges det nå film basert på det kritikerroste dataspillet ”Bioshock”. Les mer Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 BioShock er vel en av de få spillene som en faktisk kan lage en bra film av så jeg er i allefall optimistisk Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Bioshock er det perfekte spillet å lage film av så håper ryktene er sanne og at det blir gjort en bra jobb med filmen. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Høres meget spennende ut, håper det er fakta Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Håper vi får en som viser det som skjedde før spillet begynner også da! Kunne vært tøft om de lagde film om det som skjer i spillet og deretter lagde en film om det som skjedde først! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Så lenge de lager om spillet blir det bra. Dersom de forsøker å lage et annen story blir det piss. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Haha, så tøft! Siden spillet er så muhumbelt bra, så kanskje filmen også blir det? Kan godt se for meg titler som "Første filmen basert på spill som faktisk funker!" Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Hvis Uwe Boll skal regissere så mister jeg offisielt all tro på filmbransjen. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Dette kan seriøst bli dritbra! Håper for all del det gjør det, også .. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Hvis Uwe Boll skal regissere så mister jeg offisielt all tro på filmbransjen. Jeg drar til Tyskland og kutter av mannen tunga hvis han gjør dette. Makan til drittmann. Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Tenkte det samme når eg hørte doom skulle bli film..."hmm..dette kan bli bra" Siden eg elsket spill serien. Men makan til drittfilm...hadde ingenting overhodet med doom å gjøre Følger de den faktiske historien som foregår i spillet kan det bli bra.... Eller som avidgamer sa "Dersom de forsøker å lage et annen story blir det piss" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg