Gå til innhold

Vanguard Saga Of Heroes Tråden

Anbefalte innlegg

Grunnen til at serveren er nede akkurat nå, skrevet 15/1 av Devs:

"We've been having some issues while attempting to transfer all characters in the queue to be moved. Unfortunately, we were unable to successfully transfer everyone who had requested to be moved this morning.

We plan on running the script again tomorrow morning (1/16/08) at 5:00 am PST in an effort to get everyone who wanted to play on a new server, to their new home as soon as possible. It could take up to 6 hours for the script to run. We expect the servers to be up and running again before 11:00 am PST. We apologize for the extended delay, and greatly appreciate you continued patience."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ironisk nok er det også problemer forbundet med systemer som har 4 GB ram. Creative X-fi kan også spille et puss noen ganger.

Spillet er fortsatt på det statdiet hvor man bygger veien mens man går på et par områder, men for meg overskygges alt det negativet av det som er bra. For det er virkelig mye som er bra, og spillet har potensialet i bøtter og spann. (subjektiv vurdering)

Lenke til kommentar

Synd spillet ikke støtter Crossfire/SLI enda. Men iflg. utviklerne kommer crossfire/SLI støtte så snart de har klart å optimalisere engine'n ordentlig for single skjermkort. Jeg jobber så sykt mye for tida at jeg rekker jo aldri å spille, baah .. Får håpe jeg får litt tid til helgen ..

Lenke til kommentar

Kan vel først si at jeg er på halgar med : Hudrin 50 ranger og Wuuglie 43 psi, gikk også fra 2 til 4 gig ram, merket liten fps økning men veldig stor forskjell i innlastningstid og kjører faktisk VG i windowmode uten problem 50 60 fps med 8800gt på high settings.

Lenke til kommentar
Mitt største problem til nå er å bestemme meg for hvilken character som er main. Spiller på en Druid, Ranger, Rogue, Blood Mage og en Paladin, og digger egentlig alle classene like mye! Kanskje ikke blood magen like mye for det er en dark elf og resten av characterene er hobbiter eller raki :D

Elsker de små rasene! Også likte jeg mye bedre kontinentet der raki'ene starten enn der hobbitene startet. Uff for noen fæle dilemma jeg har :grin:

Men savner forsatt hale til visse raser :\

Dang..server down ja, det var litt små kjedelig, har jo et par timer å slå i hjel nå. Tenkte jeg endelig skulle teste ut diplomacy og crafting litt mer skikkelig.

En annen ting, nå i juletidene hørte jeg rykter om en flying gratis mount, rudolph eller noe sånt, men den fant jeg aldri, er det forsent å skaffe den nå?

Blitt glad i dvergen min gitt , liten og tettbygd kar hehe , a keg with legs :)

Lenke til kommentar
Jeg kunne tenkt meg å prøve vanguard, men finnes det noe free trial på det, eller må jeg kjøpe spillet først?

Det kommer en trial senere , en egen øy der man kan teste ut spillet.

Vanguard er ganske billig i butikken , ellers koster det ca 250 kroner på soe egen digital download .

Nye armoren min som jeg har laga selv , er han ikke søt ? :)

post-144689-1200514802_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Mitt største problem til nå er å bestemme meg for hvilken character som er main. Spiller på en Druid, Ranger, Rogue, Blood Mage og en Paladin, og digger egentlig alle classene like mye! Kanskje ikke blood magen like mye for det er en dark elf og resten av characterene er hobbiter eller raki :D

Elsker de små rasene! Også likte jeg mye bedre kontinentet der raki'ene starten enn der hobbitene startet. Uff for noen fæle dilemma jeg har :grin:

Men savner forsatt hale til visse raser :\

Dang..server down ja, det var litt små kjedelig, har jo et par timer å slå i hjel nå. Tenkte jeg endelig skulle teste ut diplomacy og crafting litt mer skikkelig.

En annen ting, nå i juletidene hørte jeg rykter om en flying gratis mount, rudolph eller noe sånt, men den fant jeg aldri, er det forsent å skaffe den nå?

Blitt glad i dvergen min gitt , liten og tettbygd kar hehe , a keg with legs :)

Jeg liker også veldig godt dverger, men fikk aldri til et skikkelig bra utseende så har ikke laget det enda, men fikk lyst å prøve igjen når jeg så screenshotet ditt, barsk kar :D

Lenke til kommentar

Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...