Gå til innhold

Vanguard Saga Of Heroes Tråden

Anbefalte innlegg

Her kan dere skrive hvilken server dere spiller på og lignende , spørre om ting eller bable villt om spillet.

Det er 2 regler på denne tråden :

1. Alt skal handle om Vanguard og ingenting annet :)

2. Fanboy-krig er forbudt , andre spill skal ikke diskuteres :( .

Vennlig hilsen Brutar Bartus på Halgar serveren :)

post-144689-1200462208_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen av dere som har noen low level chars?

Jeg vurderer å begynne igjen, har konto, men er så folk i low lvl områdene at det er blodslit å få tak i grupper. Og uten group quests blir det mye grinding.

jeg startet opp i Qalia og har vel med få unntak hatt mer enn nok å gjøre med solo quester til å nå lvl 24. Men, de virkelige gode questene med reward blir jo først tilgjengelig i gruppe.

Har et par karakterer i "alderen" 4-7, og så er de neste på 15, 20 og 24.

Legg til de 3 jeg har i den forrige posten så kan jeg sikkert hjelpe deg.

Lenke til kommentar

"Tidlig oppe Brutar? God ide dette her forresten. Den andre posten..tok vel en annen retning enn det trådstarter antagelig haddde trodd.

"

Kom akkurat hjem fra nattskiftet , har 2 dager fri fra jobben .

Jobber litt med craftinga( kommet meg til lvl 11 som blacksmith) , skal oppgradere armoren min - skal skal jeg ut å denge monsters ;) Vi snakkes senere i spillet , takk for øksa !

Edit : ble noe kødd med quotinga av posten din fiber ;)

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar

Oj, enkelte er tidlig oppe! Eller veldig seint i seng.. ;) Satt å tenkte på å starte denne posten selv igår kveld, men det var for seint.. trøtt og sliten, så køya fristet mer.. bra inch, Brutar!

Halgar, Dekaran. Hehe, har spilt 10 min og er level 2 bare. :) Skal se om jeg ikke får tid til å spille litt mer i kveld..
På lvl 2 har man ikke fått hår på brystet enda engang, hehe..

Velkommen skal du være! :)

Legger ut link til Vg-forumet: http://forums.station.sony.com/vg/forums/list.m

Her kan dere, både nye og gamle spillere, få svar på det meste..

Server: Halgar

Main: Sparkler, Druid, lvl 44 (pr.d.d)

Alt: Bruutahl (10), Cindarella (12)

Lenke til kommentar
"Tidlig oppe Brutar? God ide dette her forresten. Den andre posten..tok vel en annen retning enn det trådstarter antagelig haddde trodd.

"

Jobber litt med craftinga( kommet meg til lvl 11 som blacksmith) , skal oppgradere armoren min - skal skal jeg ut å denge monsters ;) Vi snakkes senere i spillet , takk for øksa !

Godt jobba med craftinga. Da kan du jo snart oppgradere armor til clericen min som er lvl 20. Heavy armor...now get to work :)

Endret av firberblad
Lenke til kommentar

"

Godt jobba med craftinga. Da kan du jo snart oppgradere armor til clericen min som er lvl 20. Heavy armor...now get to work :)

Crafta meg full sentry armor , å herregiid det tok på hehe . Nå må jeg jakte og gjøre noen quester for å løse opp , serverenne går ned om enhakvtime for litt maintance og fiks.

Klart jeg kan oppgradere armoren din , skulle bare mangle ;)

Lenke til kommentar
Hørt at spillet har fått fikset endel bugs nå og skal være mye bedre å spille. Noen som kan bekrefte dette?

Og har dem klart å adde helmet gfx enda?

Hei. Spillet har fått mye fikses ja. Men det er ennå langt igjen vil jeg si. Har ennå store fps drops ingame. Ellers så har jeg ikke sett noen highlvls med hjelm ennå.

Men har kun holdt meg rundt low lever area. Så vanskelig å si. Hetter og capper fungerer i alle fall nå.

Endret av PoWerFeeD
Lenke til kommentar
Hørt at spillet har fått fikset endel bugs nå og skal være mye bedre å spille. Noen som kan bekrefte dette?

Og har dem klart å adde helmet gfx enda?

Ja, mye er fixet og ordnet på. Kom bl.a stor update (GU3) før jul og små oppdateringer på løpende bånd.. :)

Hjelmer er ikke kommet enda..

Har klippet litt fra en post i et annet forum, fra 15/1:

"Hello everyone!

Well the holidays are behind us, we've been back for a couple of weeks completing our schedules for a good portion of the year and we're currently/continuing to work on Update 4. Our target for Live Publish is the last week of February. What is in update 4? Well, I don't want to divulge everything that will be contained in the publish quite yet because I owe you a Producer's letter that will speak more on the subject... but to give you a bit of a taste....here it goes....

What goes on your head but isn't visible?

What flies through the air but doesn't disappear after a few minutes, leaving you falling through the air with nothing to hold onto?

...and dude, how do I get to my group?

Well, if you guessed your Parent's guilt, Southwest Airlines and a Taxi to an AA meeting. You would be wrong.

If you answered Visible Helmets, Permanent Flying Mounts and a Riftway system that helps to get to your group more easily, then you would be correct and you should give yourself a pat on the back for following along my difficult questions.

I'll be disclosing more details on our next update on Friday in a Producer's letter but I wanted to drop you a line as soon as possible to say Happy New Year and thanks for playing Vanguard. I'll see you in Trengal Keep on my Paladin this week!

Oh also, we're going to be putting out more polish and bug fixes in between game feature publishes and expect the next one very shortly.

Thank you,

Vanguard Team"

Så fredag blir det mer info ang hjelmer osv.. :)

Endret av Bruutahl
Lenke til kommentar
Hei. Spillet har fått mye fikses ja. Men det er ennå langt igjen vil jeg si. Har ennå store fps drops ingame. Ellers så har jeg ikke sett noen highlvls med hjelp ennå.

Men har kun holdt meg rundt low lever area. Så vanskelig å si. Hetter og capper fungerer i alle fall nå.

Ang fps drops den siste tiden er det fordi det har vært noe problemer med Halgar-serveren som står i Amsterdam. Dette har dem fixet/holder dem på å fixe as we speak.. :)

Lenke til kommentar
Hei, startet spillet lørdag og laget et par characters på Halgar, en ranger (Norcus) og en warrior (Vakker). Jobber med å lage meg rustninger akkurat nå. Er ikke fremmed for å joine en guild med nordmenn :)

Velkommen! :)

En link til hvordan man lager et guild: http://vs.warcry.com/content/guides/guild/guild_guide.php

"To make a guild, go to a guild recruiter and buy a guild charter for one silver. You will need a full group of five, including you. Right click the book in your inventory to choose a name, then hit okay. You will become a leader and the other five will automatically be officers."

Så da er det bare å sette igang for de som vil.. :)

Og da er det vel på sin plass å komme med navneforslag også...

Lenke til kommentar

Mitt største problem til nå er å bestemme meg for hvilken character som er main. Spiller på en Druid, Ranger, Rogue, Blood Mage og en Paladin, og digger egentlig alle classene like mye! Kanskje ikke blood magen like mye for det er en dark elf og resten av characterene er hobbiter eller raki :D

Elsker de små rasene! Også likte jeg mye bedre kontinentet der raki'ene starten enn der hobbitene startet. Uff for noen fæle dilemma jeg har :grin:

Men savner forsatt hale til visse raser :\

Dang..server down ja, det var litt små kjedelig, har jo et par timer å slå i hjel nå. Tenkte jeg endelig skulle teste ut diplomacy og crafting litt mer skikkelig.

En annen ting, nå i juletidene hørte jeg rykter om en flying gratis mount, rudolph eller noe sånt, men den fant jeg aldri, er det forsent å skaffe den nå?

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Dang..server down ja, det var litt små kjedelig, har jo et par timer å slå i hjel nå. Tenkte jeg endelig skulle teste ud diplomacy og crafting litt mer skikkelig.

En annen ting, nå i juletidene hørte jeg rykter om en flying gratis mount, rudolph eller noe sånt, men den fant jeg aldri, er det forsent å skaffe den nå?

Rudulf kunne man få gratis i alle storbyer ja. Flying mount med runspeed på 250, tror jeg det var. Han flyr ikke lenger, men har han fortsatt i baggen min.. ;)

Som sagt i en tidligere post, tror dem holder på å fixe fps dropsn på Halgar-serveren..

Endret av Bruutahl
Lenke til kommentar
Dang..server down ja, det var litt små kjedelig, har jo et par timer å slå i hjel nå. Tenkte jeg endelig skulle teste ud diplomacy og crafting litt mer skikkelig.

Jeg hadde også psyka meg opp til å få L11 Leatherworker og Armorer slik at min ranger og warrior kan fortsette. Utstyret deres er dritt for å si det mildt, får bank av monstre på samme level(10) :p

Diplomacy og Crafting i dette spillet er helt nye mekanikker (for meg ihvertfall). Veldig spennende!

@Bruutahl: Jeg orker ikke starte guild fra scrætch nå. Har vært med på det for mange ganger. Jeg vill inn i en stor guild og bli der :)

Lenke til kommentar
@Bruutahl: Jeg orker ikke starte guild fra scrætch nå. Har vært med på det for mange ganger. Jeg vill inn i en stor guild og bli der :)

Tenkte kanskje det var noen som ville starte et rent NORSKT guild.

Uansett greit med litt info så folk vet hvordan et guild fungerer i Vanguard.. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...