Mafo Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Denne oppfinnelsen er like enkel som den er genial. Les mer Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Virker jo faktisk som en praktisk liten sak. Det eneste er at det vanligvis ikke er lengden på noe i lommen som plager meg (jeg har tross alt gjerne 3-4 pennere i lommen), men tykkelsen. Så derfor vet jeg egentlig ikke helt om det passer meg. Bør kanskje fikses? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Den så faktisk fryktelig bra ut! Har altfor mange nøkler fra før av, så hvorfor ikke en til? Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Dette var ikke et dumt produkt. Man slipper å gå med usb-kabel, om noen gjør det da. Skal i hvert fall ha tommel opp for tanken og gjennomføringen. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Praktisk, nyskapende og lekker. Spørs om jeg ikke "må ha" en slik en. Lenke til kommentar
espenah Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Bestilt! Det er jo akkurat en sånn en jeg har vært på jakt etter for å lade PSP og mobilen når jeg er på farten! Trenger bare lader til pcn i stedet for 3 ladere Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Kansje litt off topic, men spør alikevel. Jeg klarer å lade mobilen min i Linux(Ubuntu), men ikke i Windows, samme hvilken datamaskin jeg er på. Hvorfor? Har en Motorola V3R. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Ideen er jo veldig god, men hvor mange mobiltelefoner har mini-usb? Kommer/finnes det versjoner for SonyEricsson/Nokia, de fleste mobilene fra disse har vel proprietære plugger? Lenke til kommentar
SCHPONG Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Dealextreme selger noe lignende som støtter flere mobiltilkoblinger: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1784 Ulempen er jo at den ikke passer på nøkkelknippet.. Rimelig er den ihvertfall. Litt over 4 dollar, ink. frakt. Lenke til kommentar
anonymo Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 fantastisk! utrolig og revolusjonerende! Lenke til kommentar
ventle Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Dealextreme selger noe lignende som støtter flere mobiltilkoblinger: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1784Ulempen er jo at den ikke passer på nøkkelknippet.. Rimelig er den ihvertfall. Litt over 4 dollar, ink. frakt. sant. den fungerer nok, men ikke på langt nær så elegant som dockey Lenke til kommentar
-Olsen- Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Kansje litt off topic, men spør alikevel.Jeg klarer å lade mobilen min i Linux(Ubuntu), men ikke i Windows, samme hvilken datamaskin jeg er på. Hvorfor? Har en Motorola V3R. Det samme problemet har jeg med min SE W800i... Jeg har kommet frem til at det er drivere som er problemet... Telefonen må ha driver for å kunne lades.. (i Windows uten driver viser telefonen min lade ikonet, men den tømmes faktisk...) Siden linux allerede har driver til mobilen min går det smertefritt der... Hvis noen ikke er enige... gi meg gjerne andre råd om hva det kan være! Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Litt skeptisk. Ville foretrukket en liten ledning, f.eks. 5 cm, for å begrense belastningen på kontaktene. En liten spole med ledning på den største kontakten hadde også vært et godt alternativ. Endret 19. januar 2008 av Drømmemannen Lenke til kommentar
koks Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Til Creative ZEN følger det med en 5cm ledning faktisk. Det er en genial oppfinnelse som nå har erstattet den lange USB-miniUSB kabelen i sekken min. Om man vil ha kort kabel eller nøkkelknippegadget er vel en smakssak, Lenke til kommentar
unwill Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg har en USB - MiniUSB spole som jeg har med meg. Men det som er litt rart med den er at den ikke fungerer på alle enheter. Jeg mistenker at den bare kan overføre signal og ikke strøm og derfor fungerer den kun på dingser som ikke henter strøm fra USB... kan det stemme? ^^ Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Fungerer denne til å lade PSP :o Genialt! En slik må jeg skaffe meg. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Ok, ide, men jeg tror ikke det er noe for meg, på reise har jeg med kabel og bærbar. Og ellers så har nesten alle en slik kabel liggende rundt, til kamera, mp3-spill, HD eller liknende. (hvis du vil lade fra andres PC) AtW Lenke til kommentar
HøttenTøtt Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Sjønnte ikke helt dette... Jeg har en Sony Ericson P1i, hvordan i helv.... kan jeg lade den med den kobblingen som er på den dingsen? Fint viss noen kunne forklare meg det Lenke til kommentar
ventle Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 det kan du ikke. Fungerer bare med mobiltelefoner med mini-USB-plugg (som jeg poengterte lenger opp er det ett noe begrenset utvalg slike). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg