564215 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Fyren er dritrå, har en knall stil og attitude. Fortjener ikke boten. Han fortjener ingen bot. Han fortjener en plass i den elektriske stolen... Okey, da holder jeg meg unna deg. "Han hadde en stor fest og ble kjent for det.. faen han fortjener stolen!" Han inviterer til fest for 500 mennesker, fordi foreldrene har reist bort. Så raserer de hele nabolaget og ødelegger for store pengebeløp. Å si at han fortjente stolen var kanskje å ta litt hardt i, men det var heller ikke ment seriøst. Han er en drittsekk og burde straffes hardere i tillegg til boten, og gi han samfunntjenste. Kjenner jeg må knytte neven, når jeg ser sånne typer som han. Edit: leif Endret 24. januar 2008 av ZeroZ Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 haha fyttigrisen for en slakk fyr haha nekter å ta av seg solbrillene å greier;P Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Tror ikke han ville ha 500 mennesker på den festen. Tror ikke at han trodde det skulle komme så mange heller, men han er en idiot allikevel. Men jeg støtter den überpwninga av nyhetsreporteren så jævlig, større bitch har ikke vært på TV på en god stund. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 han fyren er Australias svar på sossen. at han har ingen skyldfølelse, og tenker å gjøre det igjen gjør at han burde blitt tvunget til samfunnsarbeid, erstattninger samt rehabilitering. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Faen så irriterende hun intervjueren var, syntes han gutten var morsom jeg, dum, men morsom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå