Fin Skjorte Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Vi ler ikke med han, vi ler av han. Det er vel beste måten å si det på. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 joda, mange her som sikkert er enig i det (og det er jeg og så det er sagt). Innleggene jeg reagerte på var ting som "Rå fyr", "min nye helt" og diverse innlegg i starten der man uttrykker hvor urettferdig det var at han fikk bot. Ja, jeg synes det er urettferdig at han får bot. Men det er bare sett fra et rent juridisk standpunkt. Jeg tåler ikke trynet på fyrn, oppblåst liten drittunge. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 joda, mange her som sikkert er enig i det (og det er jeg og så det er sagt). Innleggene jeg reagerte på var ting som "Rå fyr", "min nye helt" og diverse innlegg i starten der man uttrykker hvor urettferdig det var at han fikk bot. Ja, jeg synes det er urettferdig at han får bot. Men det er bare sett fra et rent juridisk standpunkt. Jeg tåler ikke trynet på fyrn, oppblåst liten drittunge. Vi har jo ikke sett trynet hans enda... Han tar jo ikke av seg brillene... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Han hadde bra kropp da =P Fete briller å generelt bra stil Å fyren var jo ikke dum heller,kom jo med ett bra sett kommentarer.. Men kanskje ikke det beste han har gjort å holde en slik fest, selvom det blir morro å se på i etterkant. B ) Tenk så mye fitte han får lagt på ryggen med dette Endret 22. januar 2008 av JD_Scrubs Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Gutten er min nye helt. Digger instillningen! latterlig fyr spør du meg. skulle gjerne gitt han en eller to på trynet. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Gutten er min nye helt. Digger instillningen! latterlig fyr spør du meg. skulle gjerne gitt han en eller to på trynet. Man skal ikke slå gutter med briller! Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Gutten er min nye helt. Digger instillningen! latterlig fyr spør du meg. skulle gjerne gitt han en eller to på trynet. Man skal ikke slå gutter med briller! skulle ha døtta de brillene opp bak på han. latterlig fyr. at fyren blir kjent for å ha holdt en fest er enda latterligere. media er sykt det Endret 22. januar 2008 av Dilly Man Lenke til kommentar
564215 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Gutten er min nye helt. Digger instillningen! latterlig fyr spør du meg. skulle gjerne gitt han en eller to på trynet. Man skal ikke slå gutter med briller! skulle ha døtta de brillene opp bak på han. latterlig fyr. at fyren blir kjent for å ha holdt en fest er enda latterligere. media er sykt det Prøv for all del å styre deg, selv om vi vet hvor godt du liker å putte ting opp i baken på andre gutter. Men han fyren skulle hatt grisebank! Hadde faen likt å dratt ut den jævla ringen fra nippelen hans! Lenke til kommentar
V_B Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Er det Sky News eller The Nanny som vises ? Greit nok at det tok litt av, men dekningen av denne saken er litt drøy i mine øyne. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 hehe, google gir 836 000 treff på "corey delaney"det må jo være tidenes lattis når han sitter på gamlehjem! Nå har samme søket sunket til 'kun' 77000. Driver google på med sensur av rotløs ungdom? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Resultater 1 - 10 av ca. 350 000 for corey delaney. (0,21 sekunder) Økt litt nå Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Corey er eit pizzatryne som har sine 15 seconds of fame, fett for han. Om 1 mnd er Corey imidlert tilbake der han var, berre ein random punkkid med autoritetskomplex og ingen framtid. Men eg må jo inrømme at han pissa på den ekle reporteren som liksom skulle sette han på plass, haha! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Han hadde i hvert fall sin egen stil. Ganske tøff egentlig, men dte er jo sommer der så. Han gidder sikkert ikke og bruke t-skjorte siden han vil briefe med magemusklene sine, eller så er stilen hans sånn. "Take of you're glasses!" "No! They're famous" xD Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Fyren er dritrå, har en knall stil og attitude. Fortjener ikke boten. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Fyren er dritrå, har en knall stil og attitude. Fortjener ikke boten. Han fortjener ingen bot. Han fortjener en plass i den elektriske stolen... Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Samme det, så lenge me får sjå han utan briller. Hmm, kanskje hans siste ynskje er å bli fried i stolen med brillene på......"cuz theyre famous!" Endret 23. januar 2008 av Frigata Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Han er jo bare en tenåring og det er jo akkurat slik tenåringer oppfører seg! Han er drittsekk mot foreldre og andre eldre som skal prøve å rette på han og han gjør det grundig bra Skikkelig asshole, men et temmelig bra bilde av hva en tenåring tenker og oppfører seg. Helt konge! Må tilslutt legge til at han hadde ganske bra tilbakeslag mot intervjueren. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Synes fyren svarte bra for seg jeg "Go away and take a hard, good look at yourself" -"I have. Everyone have. They love it." Og da hu dama spurte om det var noe han ville si til andre ungdommer som kanskje ble oppmuntret til å lage alene hjemme-fest... Geniale svar. Endret 24. januar 2008 av Tullut Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Fyren er dritrå, har en knall stil og attitude. Fortjener ikke boten. Han fortjener ingen bot. Han fortjener en plass i den elektriske stolen... Okey, da holder jeg meg unna deg. "Han hadde en stor fest og ble kjent for det.. faen han fortjener stolen!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå