Gå til innhold

Tidenes hjemme alenefest!

Fin Skjorte

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
joda, mange her som sikkert er enig i det (og det er jeg og så det er sagt). Innleggene jeg reagerte på var ting som "Rå fyr", "min nye helt" og diverse innlegg i starten der man uttrykker hvor urettferdig det var at han fikk bot.

Ja, jeg synes det er urettferdig at han får bot. Men det er bare sett fra et rent juridisk standpunkt. Jeg tåler ikke trynet på fyrn, oppblåst liten drittunge.

Lenke til kommentar
joda, mange her som sikkert er enig i det (og det er jeg og så det er sagt). Innleggene jeg reagerte på var ting som "Rå fyr", "min nye helt" og diverse innlegg i starten der man uttrykker hvor urettferdig det var at han fikk bot.

Ja, jeg synes det er urettferdig at han får bot. Men det er bare sett fra et rent juridisk standpunkt. Jeg tåler ikke trynet på fyrn, oppblåst liten drittunge.

Vi har jo ikke sett trynet hans enda... Han tar jo ikke av seg brillene...

Lenke til kommentar

Han hadde bra kropp da =P

Fete briller å generelt bra stil :p

Å fyren var jo ikke dum heller,kom jo med ett bra sett kommentarer.. Men kanskje ikke det beste han har gjort å holde en slik fest, selvom det blir morro å se på i etterkant.

B ) Tenk så mye fitte han får lagt på ryggen med dette :p

Endret av JD_Scrubs
Lenke til kommentar
Gutten er min nye helt. Digger instillningen!

latterlig fyr spør du meg. skulle gjerne gitt han en eller to på trynet.

Man skal ikke slå gutter med briller! :p

skulle ha døtta de brillene opp bak på han. latterlig fyr.

at fyren blir kjent for å ha holdt en fest er enda latterligere. media er sykt det

Endret av Dilly Man
Lenke til kommentar
Gutten er min nye helt. Digger instillningen!

latterlig fyr spør du meg. skulle gjerne gitt han en eller to på trynet.

Man skal ikke slå gutter med briller! :p

skulle ha døtta de brillene opp bak på han. latterlig fyr.

at fyren blir kjent for å ha holdt en fest er enda latterligere. media er sykt det

Prøv for all del å styre deg, selv om vi vet hvor godt du liker å putte ting opp i baken på andre gutter. :p

Men han fyren skulle hatt grisebank! Hadde faen likt å dratt ut den jævla ringen fra nippelen hans! :roll:

Lenke til kommentar

Corey er eit pizzatryne som har sine 15 seconds of fame, fett for han. Om 1 mnd er Corey imidlert tilbake der han var, berre ein random punkkid med autoritetskomplex og ingen framtid. Men eg må jo inrømme at han pissa på den ekle reporteren som liksom skulle sette han på plass, haha!

Lenke til kommentar

Han er jo bare en tenåring og det er jo akkurat slik tenåringer oppfører seg! Han er drittsekk mot foreldre og andre eldre som skal prøve å rette på han og han gjør det grundig bra :D

Skikkelig asshole, men et temmelig bra bilde av hva en tenåring tenker og oppfører seg. Helt konge!

Må tilslutt legge til at han hadde ganske bra tilbakeslag mot intervjueren. :p

Lenke til kommentar

Synes fyren svarte bra for seg jeg :)

"Go away and take a hard, good look at yourself"

-"I have. Everyone have. They love it." :D

Og da hu dama spurte om det var noe han ville si til andre ungdommer som kanskje ble oppmuntret til å lage alene hjemme-fest... Geniale svar.

Endret av Tullut
Lenke til kommentar
Fyren er dritrå, har en knall stil og attitude. Fortjener ikke boten.

Han fortjener ingen bot. Han fortjener en plass i den elektriske stolen...

Okey, da holder jeg meg unna deg.

"Han hadde en stor fest og ble kjent for det.. faen han fortjener stolen!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...