CrabMan Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Gutten er min nye helt. Digger instillningen! Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Gutten er min nye helt. Digger instillningen!Hele saken er jo genial! Og han har jo noen herlige replikker! Temmelig morsomt hvordan det har tatt av egentlig. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Er det forresten lov for t-skjortebutikker å lage t-skjorter o.l. med bilde av ham på? Mest sannsynlig uten hans samtykke liksom. Har faktisk sett tre forskjellige design/butikker hittil! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Tror du de spurte Che Guevara? Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Haha morsomt. men han fyren var litt rar som gikk uten t-sjorte hele tiden xD Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Haha morsomt. men han fyren var litt rar som gikk uten t-sjorte hele tiden xD Mhm, det er sinnsykt spesielt. Lenke til kommentar
drood Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Haha morsomt. men han fyren var litt rar som gikk uten t-sjorte hele tiden xD ganske varmt i Australia Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Fyren er pingle som rømte hjemmefra og ikke turte dra tilbake etterpå. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Av og til får jeg lyst til å knuse trynet på noen.. han her kvalifiserte seg så å si meget godt! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Noen som blir med å overgå festen hans? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 hehe, google gir 836 000 treff på "corey delaney" det må jo være tidenes lattis når han sitter på gamlehjem! Lenke til kommentar
564215 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Huff.. Fy faen for en dårlig smak de har der nede.. lol.. Haha.. Sjekk denne! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Det er litt skremende at så mange her fokuserer på "hvor kul han er" uten å se hva han har gjort. Det at det ikke er han som burde få bot fordi det var andre mennesker der er litt tull. Han gikk aktivt ut og sørget for at det kom enorme mengder mennesker til nabolaget og da må man lære at det å sette i gang slike sammenkomster kommer til å få konsekvenser. Er du ikke klar for å ta ansvaret for konsekvensene så la vær å spre flyveblad om "åpent hus"-fester. Det er jo nettopp det myndighetene prøver å vise med å gi han bota for hærverket. Om ikke han lærer så er det forhåpentlig vis andre tenåringer som tenker seg litt om før de kommer til konklusjonen at det er en god ide å få mest mulig mennesker ti å komme på en hjemme-alene-fest. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Det er litt skremende at så mange her fokuserer på "hvor kul han er" uten å se hva han har gjort. Det skjedde omtrent 16223998 meter fra der jeg bor. Det medfører at jeg ikke klarer å empati for den australske middelklassen som fikk ødelagt helgen sin. Jeg tenker og bryr meg faktisk en del del mer om fattige barn i afrika. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Det er fint at du bryr deg mer om fattige barn i afrika, Men de fleste innleggene i denne tråden virker på meg som om folk synes det er stilig at han opfører seg som en drittunge og ikke tar konsekvensene av festen han arrangerte. En del av det å bli voksen er å lære at det meste man gjør har konsekvenser i større eller mindere gra. Og ofte har det konsekvenser for andre rundt deg. Fyren er stolt over at andre nå vil at han skal arrangere fester for dem, men han ser allikevel ikke at flere slike fester mest sannsynlig fil føre til liknende resultater. De aller fleste som har tenkt den lure tanken om å ha hjemme-alene-fest har hørt historier om fester som har gått over styr. Allikevel sitter han der og sier "det var ikke min feil at det kom så mange og at det ble utført hærverk for 100 000 kr". Vel, har du delt ut "Open-House"-flygeblad i halve byen har du gjort en ganske bra innsats for å nå akkurat det resultatet. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Det er ikke "stilig" det han har gjort og det han har sakt til media. Det er så helt på tryne dumt og umodent. Derfor blir det morsomt. Vi ler ikke med han, vi ler av han. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 joda, mange her som sikkert er enig i det (og det er jeg og så det er sagt). Innleggene jeg reagerte på var ting som "Rå fyr", "min nye helt" og diverse innlegg i starten der man uttrykker hvor urettferdig det var at han fikk bot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå