Fin Skjorte Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 En fin liten australier på 16 har en feiende flott fest i foreldrenes hus. 500 stykk kommer, politiet kommer, det blir et lite opprør i gaten, får en god bot og han gidder ikke snakke med sine bortreiste foreldre. Og han får kjeft på TV. Så stikker han av, gidder fortsatt ikke snakke med foreldrene men en TV-kanal finner han. OG foreldrene havner på TV, og er lei seg! Mer på ABC News Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Holder med ungen, jeg. Han burde ikke få en så stor bot når det faktisk ikke var han selv som hadde gjort hærværk. I tillegg var jo de fleste ikke på selve festen, men kun ute i gaten forran huset og gjorde ablegøyer. Dette er jo bare ett eksempel på en hjemmefest som har gått litt for langt. Media har helt sikkert blåst det opp utenfor gjenkjennelse. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 faen for ei bitch hun intervjuern var da! hun skal jo være nøytral! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Herregud, jeg hadde bedt den nyhetsreporteren komme og feste jeg, virker som om ho hadde trengt det.. :!: Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) "Why are your glasses famous?" Vel, jeg tror kanskje at hun dama hjalp litt med akkurat det i det intervjuet der. Jeg er på lag med kidden, jeg, selv om han ser litt spesiell ut. Dama var jo ei kjerring av dimensjoner! Geniale svar, tror hun reporteren ble litt frustrert etterhvert. Endret 16. januar 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 "I suggest you go and take a good, long, hard look at yourself" - I have. Everyone has - they love it! Barsk! Lenke til kommentar
LNaitsirhC Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 De kaster ikke bort tid her: http://www.bustedtees.com/shirt/sunglasses/male Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Han har fått gjennomgå på 4chan han.. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Halve første episoden gjekk med på at reportaren prøvde å få han til å ta av seg brillene =o Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Her er enda mer Cory-gear! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Gruppebestilling, anyone? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hvis han spiller kortene sine riktig kan dette vise seg å være det lureste han noensinne kommer til å gjøre. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Haha, folk klager på at det kommer 10-20 ubudne gjester om man hadde fest.......kan si fyren der sin fest tok av rimelig gitt :!: Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Da jeg la inn den første snutten for ca 20 timer siden hadde videoen blitt spilt noen og tusen ganger. Nå 300.000!!! Uansett fin fyr! Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Nå får godeste Corey Delaney dødstrusler og etertid på radio! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Skjønner godt at han stakk når den superdusten prøvde å tvinge av han solbrillene. Blir vanskelig å kalle det programmet profesjonelt. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 At det går ann! STUPIDO! HaHa, jeg har ikke sett de 2 nederste takk for att du postet dem ! Lenke til kommentar
BlåseJobb Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Har ikke dette tatt litt av nå? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Fyfaen så morsomt da! Han kan tjene opp de 20k in-no-time hvis han gjør ting riktig nå! Han har min støtte ihvertfall (herlig sang, naughty cory ftw ) Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Haha, han der kommer til å kose seg om 10 år, når han ser tilbake på hvor dum han egentlig var/er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå