Sangesland Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) student ved NTNU trenger jobb i tr.heim hvilke bemannings byråer kan dere anbefale?, og hvor ligger dem? og er det noe spes jeg trenger å ta med av attester etc når jeg hopper ned dit for å registrere meg? Endret 4. februar 2008 av Sangesland Lenke til kommentar
Lahamera Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Fremo bemanning har kontor nede ved elva (I gata ved Sats, Peppes og Sirkulus), jeg jobbet gjennom dem tidligere, synes det funket utrolig bra! Hyggelige folk og alt! De har nettside hvor du kan registrere deg.. Ellers har vel Manpower også byrå i Trondheim, men de har jeg ingen erfaring med! Attester teller stort sett positivt,selv om jeg ikke tror det er et krav! =) Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 mange takk. skal innom der i dag. dem har dog flyttet lokalene sine til lade. har også tenkt meg innom manpower. noen som har flere forslag til selskaper? vet det er mange flere, bare jeg som ikke husker navnet på dem ...... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Styr for all del unna proffice! Brukte dem da jeg skulle skaffe meg sommerjobb i fjor. Virker som det bare er to personer som jobber der. Jeg ble lovet sommerjobb av hun ene, og etter å ha ringt å mast på dem ca en måned, fikk jeg jobbe kun 1 dag på Tine på Heimdal. :!: Har en kompis som brukte adecco, han sa dem er mye bedre enn proffice. Lenke til kommentar
oniko Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg har bra erfaring med Proffice, fikk ihvertfall jobb Lenke til kommentar
bevertann Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Effect - holder til i Fjordgata, samme bygg som tre45 (musikkbutikk), 5. etg. De trenger alltid folk hvis du ikke er kresen på å stå vakt eller sitte i kassa på Rema og slikt. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 takker for svarene folkens. har greid å skaffe meg jobb utenom bemanningsbyråene fikk meg jobb på prix. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Øl etter stengetid høres greit ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå