Gå til innhold

effekt forsterker til min forsterker

Anbefalte innlegg

Hei:) jeg er helt ny her å har fått meg en Pioneer vsx 416-s forsterker, hatt den en stund, så lurte jeg på om det er noen mulig het for å kjøpe effekt forsterker å koble til på den:) å i såfall noen linker til plasser man får tak i en sånn effektforsterker,

Mvh

Zap_hire :cool:

Endret av zap_hire
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei hvor mye har jeg null peil på, men bare lurte på hvor jeg får tak i noe slikt jeg?;P null stress med akuratt hvor mye, så lenge den klarer minst 2x350 watt eneste jeg ser med pre out er "subwoofer pre out" funker det??

Endret av zap_hire
Lenke til kommentar

Jeg tror at 2x150 holder i massevis. www.hifilkubben.no har mye rart. sjekk NAD C272

nei hvor mye har jeg null peil på, men bare lurte på hvor jeg får tak i noe slikt jeg?;P null stress med akuratt hvor mye, så lenge den klarer minst 2x350 watt eneste jeg ser med pre out er "subwoofer pre out" funker det??

Subwoofer pre-out sender bare ut de dypeste tonene. altså de tonene som subben spiller, så nei det går nok ikke vis du skal ha andre høytalere. Men du kan alltids splitte signalet sånn at begge forsterkere mottar signalet likt.

Lenke til kommentar

ser nesten ut som d er bedre med ny forsterker da.. kjøpt meg nye høytalere skjønner dere, å de er på 350 watt maks, å fprsterkeren min er på 5x100 watt, holder det da å kanskje bro koble så begge høytalerne får 200 watt hvær?

Endret av zap_hire
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...