RappY Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hei.. Har en hel midtkonsoll spiller (Opel Astra H, med spiller 30CD MP3)..så jeg får ikke bytta ut denne..får heller ikke kobla forsterkern direkte på spilleren.. Har hørt at det funker helt greit å koble forsterkern rett på signalkablene til bakhøytalerne..hvordan vil dette funke i forhold til kvalitet osv..? Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) http://www.webhotell-spesialisten.no/trans...74&pid=2068 du kan jo bare kjøpe deg en sånn en, så kjøpe ny spiller passer vel siden den er til Opel Astra H Endret 16. januar 2008 av Audison Connection Lenke til kommentar
RappY Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Ja, det er ikke noe problem...problem er at det er bilen til muttern...men, jeg har så å si tatt over bilen..bare det at jeg ikke får skjære eller modde noe i den det som er problemet Lenke til kommentar
IvoCaprino Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Du kan jo spørre om å kjøpe ny cdspiller da:P men siden en orginal er så dyrt må du kjøpe en vanlig en og da trenger du en slik. Si den orginale er ødelagt. vil hun se sørger du for å ha klippet over en ledning slik at den skrur seg på men ikke spiller en skit Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 først oppfordre du til å lyge så til å ødelegge spilleren til mora? nei nei gutt Lenke til kommentar
RappY Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 hehe, fått bekfeflese på at det går ann og koble på bakhøytalerne...så får nok fiksa det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå