agjell Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Jeg ser dette er tatt opp, men siden ikke noe har skjedd ser jeg meg nødt til å lage enda et tema om dette emnet. Kan dere legge inn linkene i RSS feedene korrekt? Hvor vanskelig kan det egentlig være? Jeg blir gal av å måtte lete i arkivet når jeg egentlig burde kommet rett inn på artikkelen Problemet gjelder for samtlige av feedene deres, men ikke alle artiklene. Endret 15. januar 2008 av agjell Lenke til kommentar
Karlstad Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hei, Beklager ubeleiligheten dette har medført. Vi har nå oppdatert URLene på alle RSS-feedene til Hardware Takk for tipset! Lenke til kommentar
Alexen Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Litt usikker på om jeg skal bumpe denne tråden eller opprette en egen. Jeg vil gjerne ha en rss feed til programmeringsdelen av forumet: https://www.diskusjon.no/index.php?act=rssout&id=7 Der er linken jeg får opp, men denne inneholder artikler fra alle deler av forumet. What to do? Endret 23. mars 2008 av The_Viper@EFNET Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Fiksen den linken du henviser til nå så den kun viser programmeringsemner, som den skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå