Cycl0ps Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Er dette kortet er bra kjøp? Jeg anbefalte dette kortet for en koammerat. Han ville ikke gi mer en tusen kroner på kort og da anbefalte jeg ham dette kortet: http://www.komplett.no/k/k.asp?ck=1&r=1&ac...atID=24&GrpID=1 Er kortet dere ville anbefalt eller? Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Overhodet ikke, kjøp et ati kort, finnes noen av dem og til ca tusenlappen. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Kan vel ikke si at det er et dårlig kort...men begynner vel å dra litt på åra...kansje satse på ti4200 isteden eller noe ATi(har ikke peiling på ati kort, da freebsd støtten er "veldig minimal" vil si grenser til ingenting) Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Uansett hvor mye jeg hater å innrømme det, så er GeForce 3 gått ut på dato. Teknologien har blitt råtten, og det er iallefall idiotisk å kjøpe det nå, siden det ikke har den nyeste hardwareteknologien og derfor vil måtte kjøre fremtidige spill med elendig kvalitet. 3DMark 2003 er forøvrig også HELT latterlig med GeForce 3. Jeg ligger på 4(!) fps i gjennomsnitt, og det er HELT FOR JÆVLIG å se på. med andre ord, det går, men ikke forvent mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå