Gå til innhold

Lucid Dreaming - Prøver igjen


Zirion

Anbefalte innlegg

Nå kom jeg også på en drøm, var også i et helt hvitt rom men var ikke alene, var noen kompiser av meg der og, men det var sykt lite gravity der, skjønte at det var en drøm så jeg begynte og denge løs på dem :p Ja jeg var litt merkelig før :p

Endret av Aleksmyy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eit anna triks er å spørre seg sjølv om ein er våken. Gjer dette 20-30 gonger iløpet av ein dag. Får du ein flyt i det, vil du til slutt spørre deg sjølv når du søv, om du er våken -> lucid dreaming :p Munkane i Tibet praktiserar bl.a. dette.

 

Men om drømmen virkelig føles så ekte vil du ikke bare svare deg selv: "Nei, jeg drømmer ikke" og bare fortsette å traske rundt i godteland eller hvor enn du måtte befinne deg? Bare en tanke, mulig jeg er helt på jordet men :p

 

Tror du dette kan kombineres med dobbermann? I såfall kommer jeg til å ødelegge meg selv i sommer :whistle:

Lenke til kommentar
Dobbermann?

 

Mulig det er noe internt mellom meg og Zirion, men tror det faktisk heter "Dobbermann". Altså hvor du sover maks 4 timer om dagen, 20 minutters intervaller av gangen, blir visstnok helt uthvilt, og man sparer utrolig mye tid!

Tenk så mye mere nerding man får tid til!? :p

 

 

Fikk en annen tanke her jeg lurer på hva kan være:

Jeg har en vane av å sove på tog, fly eller i sofaen når jeg ser på tv fra tid til annen, og noen av disse gangene er jeg bevisst, men merker at jeg sklir lenger og lenger unna. Jeg kan plutselig begynne å drømme at jeg faller, evig, plutselig rykker hele kroppen til, hjertet slår i hundre og jeg våkner.

Kan dette være en halv-gæli LD?

Lenke til kommentar
Fikk en annen tanke her jeg lurer på hva kan være:

Jeg har en vane av å sove på tog, fly eller i sofaen når jeg ser på tv fra tid til annen, og noen av disse gangene er jeg bevisst, men merker at jeg sklir lenger og lenger unna. Jeg kan plutselig begynne å drømme at jeg faller, evig, plutselig rykker hele kroppen til, hjertet slår i hundre og jeg våkner.

Kan dette være en halv-gæli LD?

 

Vell ved WILD(altså der man holder seg bevist mens man sovner, slik at man er bevist i drømmen med en gang) så kan man oppleve at sengen "forsvinner" og man faller og faller, så kan være en type LD du opplever...

Lenke til kommentar

Lo litt av dette første gang jeg så det, men så har jeg tenkt på det i hele dag. Hvor kult må det ikke være! Men å vekke meg selv tre ganger i løpet av natta, tror jeg ikke at jeg orker. Satser heller på å spørre om jeg er våken 20ganger. Om ikke det finnes en annen metode da.

Lenke til kommentar
Lo litt av dette første gang jeg så det, men så har jeg tenkt på det i hele dag. Hvor kult må det ikke være! Men å vekke meg selv tre ganger i løpet av natta, tror jeg ikke at jeg orker. Satser heller på å spørre om jeg er våken 20ganger. Om ikke det finnes en annen metode da.

Den metoden funka for meg i alle fall. Dreiv litt med det før, fekk det til etter 4 dager eller noko sånt. Men har ikkje fått det til etter den eine gongen =s No prøver eg den "våkne-om-natta" metoden, prøvde inatt, men fekk det ikkje til =/

Lenke til kommentar

 

 

Lo litt av dette første gang jeg så det, men så har jeg tenkt på det i hele dag. Hvor kult må det ikke være! Men å vekke meg selv tre ganger i løpet av natta, tror jeg ikke at jeg orker. Satser heller på å spørre om jeg er våken 20ganger. Om ikke det finnes en annen metode da.

 

Les i linken i posten som jeg quoter til over quoten din. Der står det en metode som jeg tror jeg skal prøve på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Anbefaler alle å lese dette: http://www.ld4all.com/guide.html

Alt under "what", "first" og "how" bør leses :)

 

Ellers kan vi jo fortsette i denne tråden?

 

Men å vekke meg selv tre ganger i løpet av natta, tror jeg ikke at jeg orker.

Samme her, men er vel bedre å skrive ned det du husker når vekkerklokka ringer, og eventuelt de gangene du våkner av deg selv om natten.

 

La en blokk og penn på nattbordet i går for første gang og skrev ned to drømmer faktisk da jeg våknet av meg selv klokka 03:10 og 04:30. Når vekkerklokka ringte 07:00 husket jeg ikke å skrive ned noe og forsov meg med 30 minutt...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...