Kenneth Solfjeld Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Jeg trenger bra headphones til min Creative Zen. Disse skal være lukkede, ha bra lyd, lettdrevne, må være portable (lette å ha med seg) pris er ikke så viktig når det gjelder lydkvalitet, men klarer jeg å holde meg under 1000,- så hadde det vært fint. Men som sagt, pris er ikke det viktigste. på forånd takk. Endret 16. januar 2008 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Steelsound 5H versjon 2 Eller Senheiser pc 160 er mye for pengene, men den sistnevnet er ikke så lukkende , men har veldig bra lyd! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Steelsound 5H versjon 2 Eller Senheiser pc 160 er mye for pengene, men den sistnevnet er ikke så lukkende , men har veldig bra lyd! Headsetene du anbefaler her, er for multimedia/gaming bruk og egner seg vel dårlig til bruk med en mp3 spiller, særlig med tanke på at begge har mic. Skulle tatt seg ut. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 haha ;P my mistake.. første jeg tenkte på var gaming-headset til pc ;P jeg har hatt koss the plug, den utelukker lyden ganske bra og koster ikke mer enn 300kr. men jeg liker best små plugger i øret isdenfor store koss headset som alle går med ( portapro ). men det er jo opp til hver enkelte til hva man liker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Steelsound 5H versjon 2 Eller Senheiser pc 160 er mye for pengene, men den sistnevnet er ikke så lukkende , men har veldig bra lyd! Headsetene du anbefaler her, er for multimedia/gaming bruk og egner seg vel dårlig til bruk med en mp3 spiller, særlig med tanke på at begge har mic. Skulle tatt seg ut. headset har mic. headphones har ikke mic. skriv riktig eller få feil svar Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Steelsound 5H versjon 2 Eller Senheiser pc 160 er mye for pengene, men den sistnevnet er ikke så lukkende , men har veldig bra lyd! Headsetene du anbefaler her, er for multimedia/gaming bruk og egner seg vel dårlig til bruk med en mp3 spiller, særlig med tanke på at begge har mic. Skulle tatt seg ut. headset har mic. headphones har ikke mic. skriv riktig eller få feil svar Du har selvfølgelig helt rett, my mistake! Lett å blande når alle andre (nettbutikker) feilinformerer.. Tips om headphones da? Endret 16. januar 2008 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Steelsound 5H versjon 2 Eller Senheiser pc 160 er mye for pengene, men den sistnevnet er ikke så lukkende , men har veldig bra lyd! Headsetene du anbefaler her, er for multimedia/gaming bruk og egner seg vel dårlig til bruk med en mp3 spiller, særlig med tanke på at begge har mic. Skulle tatt seg ut. headset har mic. headphones har ikke mic. skriv riktig eller få feil svar Dun har selvfølgelig helt rett, my mistake! Lett å blande når alle andre (nettbutikker) feilinformerer.. Tips om headphones da? portable lukkede hodetelefoner fra billigst til best (dropper de aller billigste akg greiene): akg k518dj - 500 audio technica ath-es7 - 1200 kr sennheiser hd25 - 1800-2000 kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå