Gå til innhold

Enda en som vil ha tips til headphones..

Anbefalte innlegg

Jeg trenger bra headphones til min Creative Zen. Disse skal være lukkede, ha bra lyd, lettdrevne, må være portable (lette å ha med seg) pris er ikke så viktig når det gjelder lydkvalitet, men klarer jeg å holde meg under 1000,- så hadde det vært fint. Men som sagt, pris er ikke det viktigste.

på forånd takk.

Endret av Vultur Gryphus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

haha ;P my mistake.. første jeg tenkte på var gaming-headset til pc ;P

jeg har hatt koss the plug, den utelukker lyden ganske bra og koster ikke mer enn 300kr. men jeg liker best små plugger i øret isdenfor store koss headset som alle går med ( portapro ). men det er jo opp til hver enkelte til hva man liker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Steelsound 5H versjon 2 Eller Senheiser pc 160 er mye for pengene, men den sistnevnet er ikke så lukkende , men har veldig bra lyd!

Headsetene du anbefaler her, er for multimedia/gaming bruk og egner seg vel dårlig til bruk med en mp3 spiller, særlig med tanke på at begge har mic. Skulle tatt seg ut. :roll:

headset har mic. headphones har ikke mic. skriv riktig eller få feil svar

Lenke til kommentar
Steelsound 5H versjon 2 Eller Senheiser pc 160 er mye for pengene, men den sistnevnet er ikke så lukkende , men har veldig bra lyd!

Headsetene du anbefaler her, er for multimedia/gaming bruk og egner seg vel dårlig til bruk med en mp3 spiller, særlig med tanke på at begge har mic. Skulle tatt seg ut. :roll:

Du har selvfølgelig helt rett, my mistake! Lett å blande når alle andre (nettbutikker) feilinformerer.. Tips om headphones da? Endret av Vultur Gryphus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Dun har selvfølgelig helt rett, my mistake! Lett å blande når alle andre (nettbutikker) feilinformerer.. Tips om headphones da?

portable lukkede hodetelefoner fra billigst til best (dropper de aller billigste akg greiene):

akg k518dj - 500

audio technica ath-es7 - 1200 kr

sennheiser hd25 - 1800-2000 kr

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...