Gå til innhold

Ny PC - i USA!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vet ikke helt om det er her denne tråden skal eller ikke, men jeg tenkte at dette var det beste stedet.

Det jeg lurer på er om det er noen databutikker i USA som også har webshop, slik som Komplett har både webshop og butikker rundt. Saken er den at jeg skal flytte til USA for å studere Computer Science i høst (Seattle), og da regner jeg med at det første jeg skal kjøpe meg er en PC.

Noen som kan gi meg en eller flere direkte linker til noe slikt, eller hvertfall til noen billige webshops i USA (varene skal ikke sendes til Norge)?

Håper det er noen som kan hjelpe meg. :)

Mvh

Kim André

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg vet ikke helt om det er her denne tråden skal eller ikke, men jeg tenkte at dette var det beste stedet.

Det jeg lurer på er om det er noen databutikker i USA som også har webshop, slik som Komplett har både webshop og butikker rundt. Saken er den at jeg skal flytte til USA for å studere Computer Science i høst (Seattle), og da regner jeg med at det første jeg skal kjøpe meg er en PC.

Noen som kan gi meg en eller flere direkte linker til noe slikt, eller hvertfall til noen billige webshops i USA (varene skal ikke sendes til Norge)?

Håper det er noen som kan hjelpe meg. :)

Mvh

Kim André

Tja.. da jeg var der borte (i Texas) handlet jeg litt fra ComUSA og Fry's. Har ekstremt mye dill og var forholdsvis rimelige på den tiden (ca. 3 år siden).

Lenke til kommentar
Det jeg lurer på er om det er noen databutikker i USA som også har webshop, slik som Komplett har både webshop og butikker rundt.

DUH, det er jo USA som oppfant nettsjappe

les posten hans en gang til.. forstår du den ikke da så les en gang til......

BÅDE webshop&vanlig butikk på samme firma... akkurat som Komplett.no.....

Lenke til kommentar

Og siden ingen har sagt det enda så er www.pricewatch.com en genial side.... Men etter det mange sier så er www.newegg.com vistnok bra, de er store nok til at det ikke er noe problem med garanti (dvs de går nok ikke konk imorgen) og de ligger som oftest bare noen få dollar under de aller billigste...Men som sagt prøv deg litt fram selv på pricewatch.

Cobos

Lenke til kommentar

Ikke noe problem å kjøpe deg maskin i USA for en billig penge. Dersom du vil ha det billigst mulig så bestill postordre fra en annen stat enn den du bor i. Da slipper du nemlig moms også. Genialt konsept! :) Dersom du heller vil kjøpe i butikk så er Frys, som tidligere nevnt, en bra kjede med gigantisk elektronikkutvalg. Tror ikke de har avdelinger i Washington dog...

Lenke til kommentar

hvor stor kan avataren være ? fant ikke noe i retningslinjene, så jeg brukte bare samme mål som jeg har på andre forum. men gi meg 5 min, så skal jeg forminske den litt

linken jeg gav deg hadde sikkert en skriveleif...

http://forums.sudhian.com/ er hvertfall riktig...

virker som om de har litt bedre priser på lcd der borte..

det kan jo være en god ide å kjøpe det hvis du skal ha den med deg hjem.

et lite tips til jeg kan komme med er å kjøpe deg en shuttle xpc.

(se min for store avatar, og sudhian forumet for mer info)

de er bitte små og ikke noe stress å ta med seg på fly.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...