Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

prøve meg pá deilig jente?

Gjest Guest_simen_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Anders_*

Bare hver deg selv gå bort til henne å si foreksempel heei og vis dere akkurat har hatt tentamen så si heei hvordan gikk tentamen i dag da så har du startet en samtale med henne:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se hva dere gjør! Snart skriver trådstarter flytende akademisk smileyfri bokmål og blir pickup-guru! :)

On a serious note, du virker ALT for useriøs (pun lolz). Fatter godt om hun ikke viser hjerte og dritt tilbake på msn. Hadde vært noe annet om dere var nære venner eller noe mer. Er jo så fjortis som det går an.

Hvis du får henne til å le burde du gripe muligheten til å bli mer kjent med henne, så følger du henne hjem, etc. som en annen sa. Er du heldig er det en eller annen gang de ikke blir med. Men først burde du vel få henne til å få øynene mer opp for deg.

Lenke til kommentar

for å si det sånn , så er ikke jenter så vanskelige å få som dere gutter skal ha det til , det

er bare å komme med søte kommentarer , smile , le ( men ikke for mye ) . Og vise

at du er intrissert i det hun holder på med . Hvis du har pratet med henne før så burde

du prøve deg fram . Gi henne kanskje en klem når du ser henne på skolen . F.eks.

Slå på sjarmen..

Lenke til kommentar
for å si det sånn , så er ikke jenter så vanskelige å få som dere gutter skal ha det til , det

er bare å komme med søte kommentarer , smile , le ( men ikke for mye ) . Og vise

at du er intrissert i det hun holder på med . Hvis du har pratet med henne før så burde

du prøve deg fram . Gi henne kanskje en klem når du ser henne på skolen . F.eks.

Slå på sjarmen..

Og vips så er man i vennesonen.

Lenke til kommentar

Slå på sjarmen..

Og vips så er man i vennesonen.

Så fryktelig sant. .... ..... ..... Kjærlighet er så vanskelig. For øyeblikket er jeg forelsket i en jente som ser på meg som en god venn. Jeg har fortalt hva jeg vil men hun gir meg avslag... Vi er bare venner.

OnT: Du virker for å være helt ærlig veldig ung, og som at dette er noe fjortisgreier som vi alle har gått gjennom, bare at vi ikke har skrevet om det på diskusjon.no. Synes du bør ta deg sammen, du har fått masse gode råd til nå, som jeg selv har demonstrert tar tråden fra nå uventede vendinger som ikke skal være her.

Btw, norsken din er helt forjævlig. Greit at du skriver sånn dritt som det der på msn til vennene dine, men for at vi skal skjønne deg og ikke få opp igjen gårsdagens middag i forsøket bør du for svarte meg følge med i norsktimene heretter, og da spesielt når læreren snakker om grammatikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...