Gjest Simen:P Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Takker for svar Føler meg litt mer selvsikker nå Kvinnfolk er rare, ene dagen er du elskern deres, den andre kan de hate deg for null og niks.. Det som pleier å virke for meg er å alltid vare i 100! For ikke snakke om 150! Snakk hele tiden, om det er tåpelig , om det er kjempe smart, betyr inenting, bare la kjeften gjøre arbeidet! Skjønner ikke hvorfor , men jentene ser ut til å elske det for tilslutt blir alt du sier morsomt. Ta 20 kopper kaffe, se en ace ventura film, and go for it man;)Hjelper kaffe ?Hehe Noen sosser i klassen min kødder jeg av og til med Slik de blir sure, dagen etter er hjernen deres "reset" Helt gla og ikke sur på meg Kvinneverden er merkelig. Fatter egentli ikke hva jeg skal snakke om, går bort til " vennegjengen " hennes å bare . Hei! Har du sitt i am legend ? Hørres litt merkelig ut Må liksom ha en innledning =) Vell, mine sterke sider er vell å få folk til å le ( ikke for å skrøyde ) , men hun ler liksom hver gang jeg skal si noe morsomt. Mine svake sider er vell at jeg sitter for mye med dataen , men hadde jeg vert sammen med henne hadde d vert 0% data:P Problemet er, hvis jeg sitter mindre med data ? Hun vet jo ingenting om det.... Trenger fortsatt hjelp Har en "STOR" nyhet. Fikk klem i dag.. sykt Lenke til kommentar
Gjest simen:P Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 *edit* sorry for Quoten ikke virket. Skrev i slutten i stede for.... Lenke til kommentar
zyx Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Takker for svar Føler meg litt mer selvsikker nå Fatter egentli ikke hva jeg skal snakke om, går bort til " vennegjengen " hennes å bare . Hei! Har du sitt i am legend ? Hørres litt merkelig ut Må liksom ha en innledning =) Trenger fortsatt hjelp Har en "STOR" nyhet. Fikk klem i dag.. sykt Kan du ikke gå bort til vennegjengen hennes og si noe slik som: "Hei. *navnet på jenta*, jeg må snakke med deg, kan du bli med bort hit?" (Viktig at du er litt bestemt/selvsikker her) Du isoler henne da fra flokken, og da er det nok lettere å prate. Da slipper du å "drite deg ut" foran vennegjengen. Hun vil vil sikkert spørre deg om hva du ville prate om, da kan du si noe ala dette med en litt flørtende tone og øyekontakt: "Det var egentlig ikke noe spesielt, jeg ville bare ha deg på tomannshånd/under fire øyne". Så må du se an hvordan hun reagerer og ta det derfra. Kanskje si noe som at du synes hun virker som en *et eller annet positivt* person, og at du kunne tenke deg å bli bedre kjent med henne; kanskje spørre henne om hun har noen planer en dag og om dere skal finne på noe sammen, bare dere to. Alternativt være litt mer frempå og spørre "hva skal vi gjør i kveld/helgen/en eller annen dag?" Endret 18. januar 2008 av zyx Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 føler jeg har dårlig selvtillit og alt d der.Kjør opp selvtilliten din med litt positive tanker. Det krever mye å jobbe med den, men du kan hvertfall ikke ha dårlig selvtillit når du skal snakke med henne. Hvis du viser at du har dårlig selvtillit brenner du garantert halvparten av sjansene dine av på 3 sekunder. Har du bra selvtillit derimot... Hvis hun er skolens peneste ville jeg ha stått over. Sånne jenter har en tendens til å gjøre folk som liker dem til latter.Yeah, mye bedre å satse på stygge jenter. Dessuten gjør hun neppe trådstarter til latter hvis han greier å få henne litt interessert også. Vennskap er som regel det beste grunnlaget et forhold kan ha Hahaha Det var dagens vits, redda humøret mitt. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Vennskap er som regel det beste grunnlaget et forhold kan ha Hahaha Det var dagens vits, redda humøret mitt. Hva mener du? Lenke til kommentar
Assi-jo Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Min erfaring er hold deg unna!! Man har aldri sjans på de deilige jentene uansett! Er bare waste of time. Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 ...med mindre man endrer innstilling..? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg også. Mange pene jenter er litt for glad i oppmerksomheten de får. Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Det kommer litt an på, hvis hun er digg, men er dum som en brunost, gjør mye for oppmerksomhet og dilter etter eldre mothafåkkas, så kan du bare le av henne, Hvis hun er digg, ikke fullt så dum, men overlegen, drit i henne Hvis du finner en som er digg, smart og søt...da har du gjort et funn.. Så konklusjonen blir vel egentlig at..Assi-jo har litt rett. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 det er en jente i paralellklassen min som jeg er veldig forelsket i. jeg føler meg stygg når jeg ser henne . hun er liksom skolens deilìgste.føler jeg har dårlig selvtillit og alt d der. å problemet er : hvordan kan jeg prøve meg på henne...av og til gir hun en deilig klem à sier 'å så godt du lukter... Kanskje hun er hyggelig fordi hun synes synd på deg. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Vennskap er som regel det beste grunnlaget et forhold kan ha Hahaha Det var dagens vits, redda humøret mitt. Hva mener du? La meg spørre: Du har vel ikke så mange forhold bak deg, eller hva? Og trådstarter: RO TIL SVARTENS NED PÅ SMILEYBRUKEN Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Min erfaring er hold deg unna!!Man har aldri sjans på de deilige jentene uansett! Er bare waste of time. Deilige jenter må også ha noen å pule på. Lenke til kommentar
Gjest Guest_simen_* Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 vell har hatt litt for mange forhold, men de jentene får jeg lett kontakt med... har vert med henne nesten hver dag i 4-6 og da var vi sammen osv.. men det er jo ikke et seriøst forhold når man er ca 10år... Lenke til kommentar
Aces Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 La meg spørre: Du har vel ikke så mange forhold bak deg, eller hva? Og trådstarter: RO TIL SVARTENS NED PÅ SMILEYBRUKEN Om det er sex dere tenker på, så selvfølgelig er det en av de største delene i et forhold, men jeg synes at de beste forholdene er når man er så gode venner at man tenker på kjæresten sin som sin bestevenn man kan prate med alt om. Hva har det med om jeg har hatt mange forhold eller ikke? Det er greit om du synes noe annet, men da synes jeg du skal forklare det. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Sikkert fordi venn -> kjæreste sjelden fungerer. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 La meg spørre: Du har vel ikke så mange forhold bak deg, eller hva? Og trådstarter: RO TIL SVARTENS NED PÅ SMILEYBRUKEN Om det er sex dere tenker på, så selvfølgelig er det en av de største delene i et forhold, men jeg synes at de beste forholdene er når man er så gode venner at man tenker på kjæresten sin som sin bestevenn man kan prate med alt om. Hva har det med om jeg har hatt mange forhold eller ikke? Det er greit om du synes noe annet, men da synes jeg du skal forklare det. Jeg gidder ikke forklare noe som er forklart over hundre ganger på dette forumet fra før Mener du at det er BEDRE å bli god venn og så gå over til kjæreste? I så fall tar du feil, kjære deg. Kanskje du mener det er bra når man går fra * -> kjæreste -> dypt forhold aka "bestevenn". I så fall skjønner jeg deg, men du må ikke si venn da; En kjæreste er en kjæreste, og h*n er som oftest det kjæreste en har - noe som igjen er enda bedre en en vanlig bestevenn. Lenke til kommentar
Gjest Guest_simen_* Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 mja, men på msn så er det liksom jeg som starter samtalen , jeg som sier Hei:P<3 Hun svarer Hei:D Ikke noe hjerte .. jeje får vell prøve meg framover, gir respons om 1 år .. hehe.. Sorry for så mange smil. jeg bare skriver : P og det kommer .... klarer meg ikke uten : P i tekster... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Du virker litt umoden, men det kan jo være fordi du er ung? (alder takk?) Du bør ihvertfall vende av deg overbruken av -smileyer, siden dem ikke gjør annet enn å få deg til å virke nervøs eller umoden. Be ho også til å møte deg utenom skoletid, begynn å "henge" litt med ho, men ikke bli for god venn som mange her sier Lenke til kommentar
Gjest trådstarter.. Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 er 14,5 hvis det har noe å si , med andre jenter føler jeg meg 100 % moden . Men akkuratt henne. Kan jo begynne å prøve litt, være med hennes veninner[Lett ! ]Så kommer hun eller noe. ikke steng denne tråden , kommer til å gi respons. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå