Chosen_One Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Men siden dere bor så nærme, kan dere ta følge av og til:) Det er jo en god start! God start til et vennskap ja Lenke til kommentar
Gjest simen.:P Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jenter som er "penest på skolen" vet som regel veldig godt at de er "penest på skolen". Jeg har aldri likt oppførselen på sånne, egentlig. Hehe sikker på hun vet det Sjekk Pick Up Artist-tråden, så finner du kanskje noen tips?Takk =) Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Vær morsom og ikke vis for stor interesse. Ikke behandl henne som om hun er skolens peneste, som sikkert de fleste gjør. Skill deg ut og behandl henne mer som en lillesøster/kompis. Edit: Etterhvert, når hun er genuint interessert i deg, må du selv vise interesse og bygge opp en seksuell spenning mellom dere. Endret 17. januar 2008 av Raijin Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Skill deg ut og behandl henne mer som en lillesøster/kompis. Behandler man en jente som en kompis, så blir man en kompis. Kommer man inn under "la oss bare være venner"-sonen, så er det forbanna vanskelig å komme ut. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Dette er bare i begynnelsen, slik at jenta må gjøre noe for å få ham interessert. Selvsagt, etterhvert må han vise interesse og gå over til en mer seksuell atmosfære. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 All kontakt utenfor skolen bortsett fra MSN/SMS-flørting bør være ute av bildet, FØR dere begynner å date, såklart. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Men siden dere bor så nærme, kan dere ta følge av og til:) Det er jo en god start! God start til et vennskap ja Vennskap er som regel det beste grunnlaget et forhold kan ha Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hvis man bare vil ha et vennskapelig forhold så... Lenke til kommentar
zyx Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jenter som er "penest på skolen" vet som regel veldig godt at de er "penest på skolen". Jeg har aldri likt oppførselen på sånne, egentlig. Hehe sikker på hun vet det Sjekk Pick Up Artist-tråden, så finner du kanskje noen tips?Takk =) Hva med å gå litt i deg selv? Iom at hun er skolens "peneste" og kan få hvem hun vil, hvorfor skal hun velge deg? Hva skiller deg fra AFCene? Vit dine sterke sider og bruk dem, og vit minst like mye om dine dårlige sider og forbedre dem. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hva skiller deg fra AFCene? Hva er en AFC? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Avrage frustrated chumps, eller noe sånt. PU-uttrykk. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Men siden dere bor så nærme, kan dere ta følge av og til:) Det er jo en god start! God start til et vennskap ja Vennskap er som regel det beste grunnlaget et forhold kan ha HAHAHAHAHAHAAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Lenke til kommentar
Solid Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 HAHAHAHAHAHAAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Bra du er hjelpsom. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 HAHAHAHAHAHAAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Bra du er hjelpsom. Don't blame me for laughing Lenke til kommentar
zyx Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 HAHAHAHAHAHAAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Bra du er hjelpsom. Don't blame me for laughing Seriously, don't! Ikke kom i vennefella, da er du nesten garantert og forbli en venn til evig tid. Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Kvinnfolk er rare, ene dagen er du elskern deres, den andre kan de hate deg for null og niks.. Det som pleier å virke for meg er å alltid vare i 100! For ikke snakke om 150! Snakk hele tiden, om det er tåpelig , om det er kjempe smart, betyr inenting, bare la kjeften gjøre arbeidet! Skjønner ikke hvorfor , men jentene ser ut til å elske det for tilslutt blir alt du sier morsomt. Ta 20 kopper kaffe, se en ace ventura film, and go for it man;) Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 HAHAHAHAHAHAAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Bra du er hjelpsom. Don't blame me for laughing Seriously, don't! Ikke kom i vennefella, da er du nesten garantert og forbli en venn til evig tid. Behandler du hun som en venn, ender hun opp som en venn. Behandler du henne som en elsker, vil hun ende opp som din elsker. Dette mottoet lever jeg etter, og hver bidige ord er sant. Pick-Up-Artist Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 jeg føler meg stygg når jeg ser henneføler jeg har dårlig selvtillit og alt d der. Veldig viktig at du ikke viser det. Da har du tapt. Om du kommer med noe "du er pen, jeg er stygg" eller lignende har du tapt enda mer. Ikke nøl, vis selvsikkerhet, det liker dem Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 jeg føler meg stygg når jeg ser henneføler jeg har dårlig selvtillit og alt d der. Veldig viktig at du ikke viser det. Da har du tapt. Om du kommer med noe "du er pen, jeg er stygg" eller lignende har du tapt enda mer. Ikke nøl, vis selvsikkerhet, det liker dem Går også ann å fake selvsikkerhet gjennom å fortelle historier der du fremstår som selvsikker. Greit å ha i bakhodet Lenke til kommentar
zyx Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 jeg føler meg stygg når jeg ser henneføler jeg har dårlig selvtillit og alt d der. Veldig viktig at du ikke viser det. Da har du tapt. Om du kommer med noe "du er pen, jeg er stygg" eller lignende har du tapt enda mer. Ikke nøl, vis selvsikkerhet, det liker dem Jeg tror mye av problemet ditt ligger i at du tenker for mye og analyserer evt. utfall av det å gå bort til henne. Ikke tenk så mye, bare gå bort og begynn å prat med henne. Det virker for meg som om du har satt henne på en pidestall, og inne i hodet ditt bestemt deg for at hun er "umulig" å få og "bedre" enn deg. Ikke nøl, bare gå bort. Hva er det værste som kan skje? At du får et nei og blir avvist? Det er jo i hvert fall ingen grunn til å nøle og være nervøs for å ta kontakt. Si meg, har dere noen felles venner/venninner? Kan jo kanskje være verdt et forsøk og evt få de til å varme henne opp og legge inn et godt ord for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå