Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

prøve meg pá deilig jente?

Gjest Guest_simen_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_simen_*

hei.

det er en jente i paralellklassen min som jeg er veldig forelsket i. jeg føler meg stygg når jeg ser henne . hun er liksom skolens deilìgste.

føler jeg har dårlig selvtillit og alt d der.

å problemet er : hvordan kan jeg prøve meg på henne...av og til gir hun en deilig klem à sier 'å så godt du lukter... snakker ofte me jenter..men hun er det lixom ingenting â snakke om... hjelp plis. sorry for eg skrive lide á feil...skrive pà psp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Simen..

ja hu bor i same byggefelte, mja kan nåkk få te å ta fulle jem :p ( Hu går allti hjem me 2 venner ) Ka ska eg jørr ?? .. Nei har ikje hund men har katt hvis det hjelper ? . Åm hu e smart ? begge foreldrene e advokatar, hu får bare 5+ / 5 .. Me har jo lexejelp på skolen så koffor spørr meg :p Tenke hu..

Lenke til kommentar

Litt drid å bare gå bort. Hei ska me ta følge får fuste gang. :p E vell bedre hvis d bare bler følge uten å spørre.

HJELP ?? Tenkter på hun hver andre minutt ( Må tenke litt på andre ting en gang i blant )

Lenke til kommentar
Go for it man.. Sry for så liten teks. Skriver på tastatur..

Du skriver på tastatur, ja? Stakkar deg, skjønner godt at det er vanskelig. ^^

Uansett, bare go for it! Snakk med henne, ta en tur ut med henne i friminuttet, bli bedre kjent. Eneste som fungerer. Du vil angre hvis du ikke prøver deg.

Lenke til kommentar
Gjest Simen:P
Hvis hun er skolens peneste ville jeg ha stått over. Sånne jenter har en tendens til å gjøre folk som liker dem til latter.

FUCK YOU DIN HOMO FAEN !!! Tenk hvis eg e skolens peneste gutt ? :p

Går hun til skolen med vennene sine også..?

Hvis ikke så er det bare å stå en lur plass og time slik at dere blir gående ved siden av hverandre thumbup.gif

Hu går jo me di 2 andre..Men me har ett problem . Begge to sykle ? :p Hjelp "!

Btw, (By the way for folk som ikje viste d ) kan någen je tips åm ka eg ska snakka åm hvis eg treffe hu. Må ha någen backup ;)

Uansett, bare go for it! Snakk med henne, ta en tur ut med henne i friminuttet, bli bedre kjent. Eneste som fungerer. Du vil angre hvis du ikke prøver deg.
Vett eg komme te å angra!
Lenke til kommentar
Btw, (By the way for folk som ikje viste d ) kan någen je tips åm ka eg ska snakka åm hvis eg treffe hu. Må ha någen backup ;)

Du kjenner henne bedre enn vi gjør. Snakk om felles venner, "hva skal du i helgen?", "kjenner du Mikael i a-klassen?", "Sett I Am Legend? Sykt god film, så den med MASSE GODE OG POPULÆRE VENNER her om dagen."

Lenke til kommentar
Hvis hun er skolens peneste ville jeg ha stått over. Sånne jenter har en tendens til å gjøre folk som liker dem til latter.
F***K YOU DIN H***O FAEN !!! Tenk hvis eg e skolens peneste gutt ? :p

Kanskje du skal tenke litt på hva du sier, og lese retningslinjene før du sier det igjen?

OT: Det er vell ikke så farlig å bare spørre om dere kan ta følge hjem? Da tar hun kanskje hintet også at du er interessert.

Endret av Darkbuster
Lenke til kommentar
Gjest simen:P

Ok sorry . Skal skrive bokmål. Ja takk for ide'er :p Vet jeg hva jeg skal si :p

Kan ikke edite gjesteposting:P ..

Mja alle syntes hun er deilig :p Men ikke alle "Elsker" henne :p

Nå skal jeg skrive det du sa i hånda :p Haha;)

Du kjenner henne bedre enn vi gjør. Snakk om felles venner, "hva skal du i helgen?", "kjenner du Mikael i a-klassen?", "Sett I Am Legend? Sykt god film, så den med MASSE GODE OG POPULÆRE VENNER her om dagen."

Men har ett lite problem: Kompisen min "flørter med henne" liksom og hun godtar det osv. Hvis jeg kommer godtar hun meg og osv :p Men ser mest på han liksom osv. Tror ikke dere fatta... Dårligt fårklart. Beklager hvis det ikke gir meining =) Men jeg må få oppmerksomheten :p "Hjelp" :p ?

Lenke til kommentar

:p aaahh. Forstår kva du meinar. slike jenter ja Men folk synest vel ikkje dette er litt irriterande i lengden?

Håper du tar poenget.

Så kompisen din flørter og med ho? Og så når du kjem bort, så får han all oppmerksomheten, og ho ser ikkje nokk på deg? Og du vil ha oppmerksomhet eller? Isåfall er det mange måtar å gjere det på, men veit ikkje om alle måtane er like gode.

Men du kan vel prate med ho sjølv om at kompisen din ikkje står å prater med ho frå før av.

Endret av Zeph
Fjernet overflødige smilefjes.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...