Gå til innhold

Universal mp3 spiller driver?

Anbefalte innlegg

Hei

Min far har vert på netthandelen og handlet en ipod shuffle "look alike".Den er nesten lik den på bildet her men har i tilleg en liten skjerm for og vise sang osv. Denne funket for han i et par dager da den på mystisk vis bare stoppet opp, den kommer opp i windows men klarer ikke finne den innlagte driveren på spilleren. Lurte da på om det finnes noen universal driver for ukurante mp3 spillere?? Håper noen kan hjelpe.ipodmb225si1g_mx.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Hei

Min far har vert på netthandelen og handlet en ipod shuffle "look alike".Den er nesten lik den på bildet her men har i tilleg en liten skjerm for og vise sang osv. Denne funket for han i et par dager da den på mystisk vis bare stoppet opp, den kommer opp i windows men klarer ikke finne den innlagte driveren på spilleren. Lurte da på om det finnes noen universal driver for ukurante mp3 spillere?? Håper noen kan hjelpe.ipodmb225si1g_mx.jpg

den driveren er lagt inn i windows. om den ikke installerer seg selv er den herp.

kjøp deg en ny på kaidomain.com, koster 110 kr

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

På min fars pc vil den ikke komme opp, men på min derimot kommer den opp men klarer ikke instalere driveren på min. Bare derfor jeg lurte på om det fantest noe universalt....Vist dette ikk finnes blir det jo bare innom en sjappe i morgen og finne en ny en:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

du skal ikke trenge driver, fordi de spillerne kjører ums, som har vært støttet uten driver siden windows 98 se eller noe i den dur

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Ok, så siden den ikke blir riktig oppdaget i windows er den da og regne med som søppel vist jeg tenker rett...Jaja blir og kjøpe ny i morgen da.. Takker dere for rask respons :new_woot:

ja, har opplevd det på diverse ting selv, slike USB ting kan ende med å herpe USB porter (har skjedd) eller gi deg bsod/restarte maskina (har skjedd)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...