morgenutgaven Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Du trenger ikke lenger en egen maskin for å bruke Apple TV. Les mer Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Vi kan jo fremdeles ikke _kjøpe_ filmer på iTunes Store her i Noregs Fjell & Dalar, så leie er det jo bare å drømme om... Lenke til kommentar
djchange Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Liker ikke helt Apple Store i Norge som ganger US-prisene med 8/8,5 for å komme frem til de i NOK. :< Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Apple TV har foreløpig vært et lite fleksibelt produkt. Den er lett og slett for begrenset i mine øyne. Får håpe de slår til med en ny mac mini snart istedet (dog har jeg mine tvil) AtW Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Liker ikke helt Apple Store i Norge som ganger US-prisene med 8/8,5 for å komme frem til de i NOK. :< Grunnen er nok Norsk kjøpslov som gir langt bedre rettigheter enn de har i USA, samt MVA. Å gange dollarpriser med mellom 8 og 10 er helt vanlig praksis når man selger produkter derfra. Jeg synes det er verdt det. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Liker ikke helt Apple Store i Norge som ganger US-prisene med 8/8,5 for å komme frem til de i NOK. :< Grunnen er nok Norsk kjøpslov som gir langt bedre rettigheter enn de har i USA, samt MVA. Å gange dollarpriser med mellom 8 og 10 er helt vanlig praksis når man selger produkter derfra. Jeg synes det er verdt det. Grunnen er nok at folk er villig til å betale det, det finnes flere produktgrupper der norske priser er omtrent USA-pris pluss moms. AtW Lenke til kommentar
Howard Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 8-gangeren er blitt vanlig å bruke ja, når det er snakk om å overføre veiledende priser i USD til NOK. Grunnen er hovedsakelig norsk avgiftsnivå (25 % merverdiavgift) og fraktkostnader. Tidligere var det vanlig å bruke 10-gangeren, så det går i riktig retning Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Dette hadde jo vært et kjempe produkt, om det hadde hatt støtte for 1080p og Dolby Digital TrueHD. Og denne får vi vell sikkert aldri se her i landet uansett, dette blir sikkert bare forbeholdt USA. Bare se på Itunes store, hvor dårlig tilbudet er i Europa iforhold til USA. HD filmene du låner er sikkert ikke i full kvalitet heller, men veldig komprimert for å få ned størrelsen. Lenke til kommentar
andersaa Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hva kreves for å få handlet på amerikansk iTunes? Funker det f.eks. hvis man får seg et amerikansk kredittkort? Det finnes jo utstedere av engangs kredittkort, kanskje det gjør susen. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Så en løsning på Systm eller noe, det så ut som et bedre alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå