Gå til innhold

Vista sidebar - bare rot...

Anbefalte innlegg

Har Vista Ultimate 64bit installert, og er stort sett fornøyd bortsett fra en ting:

Alle gadgetsene mine på sidebaren kommer hulter til bulter ved hver restart! Mulig jeg er litt vel nøye på det, men jeg liker å ha ting på faste plasser...

Noen som vet om dette bare er slik, eller om det finnes noen konfigureringsalternativer jeg har oversett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt problemer med dette selv. Hva som klarer å tukle det sånn til aner jeg ikke. En gang bytta jeg bare installasjons cd. Andre gangen det skjedde var bed installering av SP1 RC1, men ved å gå over til den nye refresh utgaven av RC1 var det borte igjen.

At et så enkelt program som sidebar skal kræsj så enkelt i plasseringen fatter jeg ikke.

Lenke til kommentar

Jeg bruker CrapCleaner, men ikke hele tiden. Dette har ingen effekt på at det roter seg til på sidebaren. I tillegg er slike cachealternativer mulg å velge om man skal slette eller ikke.

Jeg har i tillegg to PCer som kjører Vista hjemme, og begge har dette problemet.

Har installert SP1 RC uten at dette påvirket dette overhodet...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det behøver ikke være noe refisterfeil, da det hos meg kom en gang rett etter install, en annen gang da jeg installerte SP1. Jeg har også opplevd at det har skjedd med norsk vista og et program, men ikke engelsk.

Problemet er så variabelt og helt uten bestemte faktorer at jeg aner ikke hva det er som klarer å knekke det så lett.

Uansett så har jeg heldigvis ingen problemer med det nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...