another_visitor Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Er på utkikk etter et A2DP sett med følgende egenskaper: - mulighet til å koble til egne øreplugger/headset - god lydkvalitet (fri for skurring) - volumjustering på headsettet - mulighet for å besvare anrop, gjerne at musikken dempes når anrop kommer Ser ut som SE HBH-DS205 har alt dette, må undersøke litt til men det ser ikke ut til å være tilgjengelig i Norge enda. Noen som evt har HBH-DS220 og veit om det har de samme egenskapene? Setter pris på alle tips ellers Lenke til kommentar
Ggg Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Er på utkikk etter et A2DP sett med følgende egenskaper: - mulighet til å koble til egne øreplugger/headset - god lydkvalitet (fri for skurring) - volumjustering på headsettet - mulighet for å besvare anrop, gjerne at musikken dempes når anrop kommer Ser ut som SE HBH-DS205 har alt dette, må undersøke litt til men det ser ikke ut til å være tilgjengelig i Norge enda. Noen som evt har HBH-DS220 og veit om det har de samme egenskapene? Setter pris på alle tips ellers DS220 mangler vel volumkontroll på headsettet. Sett på Jabra BT3030, Sonirix C3 eller HTC S100? Lenke til kommentar
another_visitor Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Thanks, Jabra BT3030 er lett å få tak i, noen som har testet lydkvaliteten på dette? Har gode in-ears øreplugger så er viktig at lyden ikke begrenses av headsettet, eller blir for lav.. kom gjerne med erfaringer rundt dette dere som har testet BT3030 eller andre lignende trådløse A2DP sett Lenke til kommentar
Ggg Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Thanks, Jabra BT3030 er lett å få tak i, noen som har testet lydkvaliteten på dette?Har gode in-ears øreplugger så er viktig at lyden ikke begrenses av headsettet, eller blir for lav.. kom gjerne med erfaringer rundt dette dere som har testet BT3030 eller andre lignende trådløse A2DP sett Synest lyden på BT3030 er heilt grei. Litt tynn lyd (svak bass) pluggane som kjem med, men det er berre å bruka andre. (Dei som kjem med har kort ledning og er derfor greie å bruka til tlf og når halve poenget er å stenga ute annan lyd.) Det hadde ikkje gjort nåke om det gjekk å spela høgare på dei. Mot min TyTN II må eg justera forholdsvis høgt opp på både tlf, avspelar og BT3030. Er nok for meg, men om du er av typen som skal spela for heile bussen/toget/whatever så blir du nok ikkje fornøyd. (Men alle dei du tar buss/tog/whatever med blir det ) Ellers er det fordel med lading på mini-usb, alltid usb-kabel og pc i nærheten. God batteritid. Brukar den til musikk til og frå jobb kvar dag (ca 3 timar) + ein del telefonsamtalar og då ladar eg anankvar dag for å vera på den sikre sida, dei fleste dagane hadde det vore nok med 3.kvar dag. Lenke til kommentar
another_visitor Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Hehe, ingen planer om å spille for hele bussen men setter pris på å ha god lyd. Bruker som sagt gode in-ears og det plager ingen. Kjøpte BT3030 i går og den er veldig praktisk men er litt skuffet over at lyden er noe lav ja, lyden er lavere enn om man kobler samme ørepluggene direkte til telefonen med kabel og det er ikke bra. Synes lyden bør være minst like god/høy som når man kobler seg til telefonen med kabel. Beholder de uansett iom at prisen er helt grei, kan heller gi de bort når jeg kommer over noe bedre. Har lest litt om at A2DP foreløpig er noe begrenset på lydkvalitet, men om noen vet om og har testet andre A2DP sett som har bedre lyd & mulighet for å koble til egne øreplugger så rop ut pls! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå