marlboro! Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Jeg skal søke på min første jobb, og trenger hjelp med forbedringer av søknaden. Søknad på stilling som kafemedarbeider Viser til stillingsannonse utlyst på nav.no. Jeg vil med dette søke på stillingen som kafemedarbeider på Cafe x. Jeg er en x på snart x år som har valgt å ta en pause fra skolegangen dette året. Nå ønsker jeg meg arbeidserfaring, og en kafe er en arbeidsplass jeg kan tenke meg. Jeg er en ærlig, lærevillig og ansvarsfull person som er fleksibel i forhold til arbeidstid. Tidligere har jeg jobbet litt på x i forbindelse med arbeidsukene på ungdomsskolen. Der fikk jeg litt kunnskap i håndtering av mat fra bakeriet, samt betjening av kunder. Jeg håper å høre fra dere. Med vennlig hilsen x Endret 15. januar 2008 av Purple000 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 En veldig veldig god guide (synes jeg), er dagbladets guide til jobbsøking og cv-skriving : http://www.dagbladet.no/dinside/2001/05/30/260944.html Utfordringen din er at du høres ut som om du ønsker å fortsette med skole til sommeren av, det gjør deg lite aktuell. Hvor gammel er du, og på hvilket punkt i livet? Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Takk for svar Er 17, og skal begynne på skole igjen til høsten ja. Men ettersom arbeidstiden er på ettermiddag/kveld, kan jeg likevel fortsette der dersom det skulle bli aktuelt. Burde jeg kanskje få med noe om det på søknaden? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Ikke glem at det heter kafé, ikke kafe Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Hehe, det var sant. Ingen flere tips? Søknadsfristen er 21. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Utfordringen din purple er at du skal om et halvt år inn i skole igjen. Ingen langsiktig tenkende bedrift vil ansette en for kun et halvtårs tid. KUN dersom det ikke er andre aktuelle kandidater. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 skal begynne på skole igjen til høsten ja. Men ettersom arbeidstiden er på ettermiddag/kveld, kan jeg likevel fortsette der dersom det skulle bli aktuelt. Burde jeg kanskje få med noe om det på søknaden? Quoter meg selv Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Sorry, jeg er blind. Ja - du bør absolutt ha med dette på søknaden, at det at du kun har pause ikke vil være til hindring for videre jobbing fra høsten av. Følg guiden jeg linka til ovenfor, så tror jeg dette blir bra jeg . Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Takk for hjelpen, da fikser jeg litt på den, sender inn og krysser fingrene, armene og alt som kan krysses! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå