Gå til innhold

POV Ti4200XP eller Ti4680XP

blackburn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et Ti4200XP som jeg er rimelig godt fornøyd med. Jeg klarer å kjøre det på 317/688 stabilt. Dette er selvfølgelig med standard kjøler.

Det må vel sies å være ganske bra på et kort som i utgangspunktet er klokket til 250/550.

Det andre kortet har jeg ingen erfaring med.....så kanskje dette var et litt meningsløst innlegg :-? men jeg prøver å hjelpe så godt jeg kan :lol:

Jeg kan absolutt anbefale POV Ti4200XP, så får vel tykkelsen på lommeboken bestemme hvilket kort du skal gå for. :D

Lykke til!

Lenke til kommentar

Jeg har også POV Ti4200XP og kan også kjøre det godt over hastigheten til et Ti4600 kort.

Er et knallkort, men ganske rolig kjøleløsning og, i forhold til mange andre korts kjøleløsninger.

Du blir ikke skuffet over det kortet.

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar

Fint med tilbakemelding på POV Ti4200XP. Dette kortet har jeg sett testet så jeg var klar over at det var bra. Har dere kjøling på minnemodulene?

Så at det var fet layout med minnekjøling på det 4200XP-kortet de testet på Hardware.no

Finnes det noen tester av POV Ti4680XP?

blackburn

Lenke til kommentar

har prøvd å klokke litt på mitt pov kort (4200xp 128mb) for å se å høyt jeg kan gå... klokker coren til 285, over det så låser bildet seg i 3D mark. det synes jeg er litt merkelig når jeg ser hva andre får presset ut av kortet :( derfor har jeg ikke brydd meg med å gå videre til minnet. er det noen som har aning om hvorfor jeg ikke kommer høyere ? Jeg har P4 1800ghz med 778mb ram.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...