yeahrik Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Mister man garantien på bærbar pc om man bytter minnet? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Bryter vel garantien med engang du åpner dekselet. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Nope, ikke i dette tilfellet. Åpner bare et deksel under og smetter i den nye brikka. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ok, trudde man måtte ta av hele dekselet under jeg, sry. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 kansje det varierer fra modell til modell, men stort sett tror jeg du må åpne hele driten, og da bryter du garantien Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 De aller fleste bærbare har eget lokk til minnet, slik at det er en til to skruer så kan du bytte ut, i alle fall på HP. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 De aller fleste bærbare har eget lokk til minnet, slik at det er en til to skruer så kan du bytte ut, i alle fall på HP. ~ Mortis360 Samme med dell. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 De aller fleste bærbare har eget lokk til minnet, slik at det er en til to skruer så kan du bytte ut, i alle fall på HP. ~ Mortis360 Samme med dell. Og Fujitsu Siemens. Etter min erfaring er dette tilfellet på de fleste bærbare av nyere dato, men jeg har også observert det på flere gamle Acer laptopper som var 8+ år gamle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå