King-Nothing Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Har 14mbit linje fra Canal Digital, men når jeg bruker Azureus er jeg heldig om jeg får 150-200kbit. Ligger ofte på 10-50kbit. Det hender at jeg kommer opp i 4-500kbit, men det har vel skjedd et par ganger bare. Selvom jeg laster ned noe som har 1000+ seedere så får jeg dårlig hastighet. Er ikke helt sikker på hvilken port jeg burde bruke, men programmet sier at den porten jeg nå bruker er ok. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 har du bra rate el? eller at du har satt på sperre på up og down? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Har rate på 1.8 som i følge Azureus er bra. Har ikke satt på sperre, men det står DHT stoppet av brannmur. Har ikke sperret for Azureus, men dette kan kanskje være fordi porten jeg bruker ikke er helt åpen? Vet ikke hvilke porter CD har som er helt åpne. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 da er det ganske sannsynligvis det med nat eller brannmur som er problemet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå