chokke Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Ja, jeg er på leting etter nye øreplugger, ikke headsett eller noe i den dur. Fant ikke noe mer passende sted enn her å poste. Men de er til MP3-spillern og jeg bruker nå de som fulgte med Zen Vision: M, men synes de er litt vonde og dårlige. Nå er jeg klar over at plugger ikke er direkte bra og kan hevde seg i klasse med studioheadset, men er heller ikke det jeg søker. Jeg søker noen som ikke lekker for mye, behagelige å ha i øret, ligger til normal pris (hva nå enn det er), altså ikke toppsjiktet og heller ikke bunnsjiktet. Så noen som har noen å anbefale ellern o? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg anbefaler koss pluggene. Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg vil anbefale Shure E2C; god lyd og god isolasjon til prisen. Har hørt masse negativt om Koss "The Plug", så vil ikke anbefale dem. Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Låner tråden litt Noen som kan anbefale disse Ultimate ears Metro.fi2? eller disse Ultimate ears Super.fi3? Regner selvfølgelig med at de siste er best, men er fi.2 bra nok? Skal bruke dem med en iAudio D2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå