Atlesen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hallo! Kjøpte meg ny harddisk i dag! Har ikke plass til 2 så da må jeg bytte ut den ene.. Men hva trenger jeg av CD`er? Er det bare å gjøre som jeg gjorde når den var ny? Må jeg laste ned noe osv? Er en Asus A6r.. Atle Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hva gjorde du da den var ny? Du vil minimum trenge en CD eller lignende med operativsystem, kanskje en CD med drivere. Lenke til kommentar
Atlesen Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Hva gjorde du da den var ny? Du vil minimum trenge en CD eller lignende med operativsystem, kanskje en CD med drivere. La inn alle Cd`ene som var med.. Skal jeg gjøre det på den nye og? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Skjønner ikke helt problemstillingen her. Selvfølgelig må du legge inn operativsystem og drivere på nytt om du setter inn en ny harddisk som skal brukes til operativsystem. Du kan da evt sjekke nettet for oppdaterte drivere og brenne på CD før du legger inn OS. Men om du ikke hadde noen problemer så ser jeg ingen grunn til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå