McMuffin Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Har nettopp kjøpt meg en ny Sony Bravia. Prøvde da naturligvis å kun koble antennekabelen rett inn i TV'en, da det var dette jeg gjorde med min gamle B&O. Men TV'en finner ikke noen kanaler, har prøvd å søke både automatisk og manuelt. Noen som vet om det er noe mer jeg må gjøre for å få til TV? Takker for alle svar Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Har nettopp kjøpt meg en ny Sony Bravia. Prøvde da naturligvis å kun koble antennekabelen rett inn i TV'en, da det var dette jeg gjorde med min gamle B&O. Men TV'en finner ikke noen kanaler, har prøvd å søke både automatisk og manuelt. Noen som vet om det er noe mer jeg må gjøre for å få til TV? Takker for alle svar Søker du da etter digitale eller analoge kanaler? Skal du ha digitale kanaler så må du vel ha en digital boks fra en leverandør. Men da bruker du en annen kabel opp til tv for å få frem bildene. Har du fortsatt analoge signaler i "veggen" så skal du finne disse med kabel rett i tv. Ta en titt i inst.boka ang søk på analoge kanaler. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Har fortsatt analoge signaler ja, enn så lenge. Skal ta meg en titt i bruksanvisningen og se om jeg får det til. Takk for svar Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Og sjekk at antennekabelen virkelig er koblet til antenne-inngangen og ikke bare henger inn gjennom et "luftehull" bak på TV'en ... (Joda, sånne ting skjer ...) Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Mistenker at det er noe galt med antennekabelen. Da jeg gikk på automatisk søk fant den NRK i et par minutter, så forsvant det igjen. Noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå