Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) The Blue Harvest Utrolig stilig, endelig noe nytt etter å ha sett filmen og omtrent alle episodene 2 ganger:) Hvordan tror dere den er? Endret 15. januar 2008 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Har sett den Utrolig morsom Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Til tider kanskje litt for Family Guy, men er jo det som gjør det morsomt også. Ikke for å spoile noe, men sofaen ...? Meget bra vri som en bør få med seg om en er SW fan. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 awh, har lyst på Limited Edition-versjonen som kom på dvd i dag(om jeg har rett?) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hvor? Blant annet her. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Likte dette veldig godt. Bra animert og "heldigvis" slipper vi tilbakeblikk som (like that time I ..)dette er morsomt i vanlige episoder men her fungerer det godt uten. Har også hørt rykter om en oppfølger, altså SW episode 5. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hmm, denne DVD-en må jeg kjøpe. Ser ut til at de har lagt til en "digital copy"-funksjon for de som ikke klarer å rippe DVD-er og . Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Egentlig kun laget som en episode, men den ble lang, og de klipte den til 2 episoder. Skjønner ikke akuratt vitsen med å kjøpe en DVD med kun 2 episoder av family Guy, til samme prisen man kan få hele sessonger for. Og når det gjelder selve dobbeltepisoden, så synes jeg den var mindre morsom enn de vanlige episodene. Jeg er stor fan av Family Guy, og eier alle sessongene på DVD, så det er ikke fordi jeg ikke liker showet jeg sier dette. Endret 15. januar 2008 av Skurupu Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Får en kjøpt dem i norge? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Var helt grei. Virket som om de viste litt for mye "Respect" til Star Wars og hadde ikke samme humor om FG ellers har. Robot Chickens Star Wars var MYE bedre. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Får en kjøpt dem i norge? Jeg tror de har den på playcom i Oslo ute at jeg tør si noe sikkert. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Morsom for Star Wars-fans, men like ubrukelig på DVD som Tarantino-episodene av CSI. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Morsom for Star Wars-fans, men like ubrukelig på DVD som Tarantino-episodene av CSI. Eh. Jeg har sett på den jeg. Og den passer fint inn i Tarantino-hylla. Så det så. Men back to topic. Om jeg skulle kjøpt hadde det nok vært for t-skjorta. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Den passer fint ved siden av My Name is Modesty, Killing Zoe og Hostel 2. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg kjøpte Blue Harvest boksen i dag. Jeg fikk med følgende tilbehør. -3D Glasses & 2 Minute 3D Fight Clip - Family Guy 'Blue Harvest' T-Shirt - Set Of Trading Cards - 12-Page Booklet With Script Excerpts, Production Notes, Letter From Seth, Photos & Drawings - Something Something Something Darkside Teaser - Interviews with Seth MacFarlane and George Lucas - Animatics/Commentaries Det jeg ikke helt skjønte var hva vi skulle med de to 3D brillene? Jeg så gjennom hele DVD'n og fant ikke noen plass hvor jeg skulle bruke disse? Anyone? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Under "2 minute 3d fight clip"? Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg kjøpte Blue Harvest boksen i dag. Jeg fikk med følgende tilbehør. -3D Glasses & 2 Minute 3D Fight Clip - Family Guy 'Blue Harvest' T-Shirt - Set Of Trading Cards - 12-Page Booklet With Script Excerpts, Production Notes, Letter From Seth, Photos & Drawings - Something Something Something Darkside Teaser - Interviews with Seth MacFarlane and George Lucas - Animatics/Commentaries Det jeg ikke helt skjønte var hva vi skulle med de to 3D brillene? Jeg så gjennom hele DVD'n og fant ikke noen plass hvor jeg skulle bruke disse? Anyone? El bumpo giganto :!: Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg kjøpte Blue Harvest boksen i dag. Jeg fikk med følgende tilbehør. -3D Glasses & 2 Minute 3D Fight Clip - Family Guy 'Blue Harvest' T-Shirt - Set Of Trading Cards - 12-Page Booklet With Script Excerpts, Production Notes, Letter From Seth, Photos & Drawings - Something Something Something Darkside Teaser - Interviews with Seth MacFarlane and George Lucas - Animatics/Commentaries Det jeg ikke helt skjønte var hva vi skulle med de to 3D brillene? Jeg så gjennom hele DVD'n og fant ikke noen plass hvor jeg skulle bruke disse? Anyone? El bumpo giganto :!: Indeedos. Gøy med FG t-skjorte da Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Under "2 minute 3d fight clip"? Vel jeg kopierte bare dette innholdet fra en side...men jeg fikk ikke med noe 2 minutter med 3d sloste scene Endret 8. januar 2009 av xitto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå