siDDis Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 eg har ein p4 [email protected] med 1.65v som er prime95 stabil hovudkortet er asus p4s533 problemet oppsto på mandag når eg skulle ta ein kald start Den nekter å boote....bare svart skjerm tar eg den ned på 132mhz fsb rebooter går inn i win og rebooter igjen og inn i bios for å stille den opptil 133mhz rebooter så funker det heilt fint men tar eg ein kald start igjen så må eg gjøre det samme faktisk så greier den å boote på 132mhz fsb med bare 1.5v' dette er sykt irriterandes, nokon som har ein løysning? Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Har samme problem når jeg kaldstarter maskinen. Bruk resett-knappen rett etter maskinen har startet. Det hjelper i alle fall hos meg. Kan jo også være lurt å gi prosessoren mer spenning, da den blir mer stabil på høyere frekvenser. Kan jo hjelpe å oppgradere BIOS'en. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Tror dette kan ha sammenheng med at cpu ikke får økt spenning før postingen er ferdig på dette hovedkortet. Imidlertid skal det finnes en jumper på selve kortet som gir cpu ekstra helt fra start. Sjekk bruksanvisningen eller test på www.slapps.com. Edit: Forresten er emnet ditt helt på trynet da dette hk slettes ikke er et "dritthovedkort" og det ikke sies noe om hva som er problemet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå