Kennern Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Noen som vet hva den updaten gjorde? Lenke til kommentar
BigRazer Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Noen som vet hva den updaten gjorde? Anner ikke, de eneste jeg merka var at ting gikk litt treigere:S Endret 15. januar 2008 av BigRazer Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Noen som vet hva den updaten gjorde? Anner ikke, de eneste jeg merka var at ting gikk litt treigere:S Trooor kanskje at når du tryner, så startet man der hvor før man trynte. Nå starter man der man tryna. Bare noe jeg har lagt merke til.. Kanskje tar jeg feil.. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Oppdatering? Yay! Kanskje de har fikset den stygge grafikkfeilen jeg har, og multiplayer-delen. Red.: Neida. En skikkelig oppdatering hadde vært for dumt. Jeg mener, herregud, hvem gidder vel å gjøre spillene sine spillbare? Endret 15. januar 2008 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Red.: Neida. En skikkelig oppdatering hadde vært for dumt. Jeg mener, herregud, hvem gidder vel å gjøre spillene sine spillbare? Her er det ingen feil i det hele tatt. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 For å være helt ærlig, så tror jeg det er Xboxen min det er noe galt med. MP funker overhodet ikke. Og skateren min lagger en del. Det vil si, overkroppen og beinene spretter frem og tilbake noe veldig, og av og til sparker han bort brettet midt i luften. Sinnssykt kjipt. Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) har lagt merke til når jeg er i butikken og skal kjøpe/bytte klær osv så tar det laang tid før det kommer opp.. :/ Endret 10. februar 2008 av Kennern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå