King-Nothing Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg fikk en selger på døra tidligere i kveld ang fibernett fra Skagerak. De har begynt å bygge ut i nærheten av her jeg bor og vil mest sannsynlig begynne i boligfeltet jeg bor i til våren. Jeg har satt meg opp på listen, men tenkte å høre om det er noen andre som har dette og som har noen positive/negative erfaringer å komme med. Jeg gleder meg ihvertfall til 25/15mbit linje. Om det er noen som vil lese om dette kan dere gjøre det her Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Da blir det 30/30mbit linje i midten av Nov. Men skulle gjerne hørt fra andre som har fibernett fra Skagerak. Det må være noen av dere her inne. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Dette er vel en fiberløsning fra Lyse og det er vel stort sett bare gode erfaringer rundt dette. Lenke til kommentar
Snabel Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Kragerø E-verk bruker lyse's øløsning, det samme som skagerak bygger ut. Fungerer glimmrende... sitter med den samme linjen du skal ha 30/30 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå