IntelAmdAti Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 hvilke gode spill på xbox er ute nå som ikke er ute på pc eller ps2? ikke halo, jeg liker ikke det. Lenke til kommentar
sNiPeR dUdE Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 siden du heter snowman så kankje du kiker snowboard.. Da er Amped et alternativ.. Veldig bra Snowboard spill.. Mvh Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Splinter cell DOA 3 Tony hawk 3-4 Fifa 2003 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 project gotham racing racing eveluzion eller hva det heter. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 noen gode adventure eller action spill? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 er det ingen flere spill? Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 noen gode adventure eller action spill? Morrowind, Halo, Splinter Cell, Deathrow, etc etc... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 er deathrow kult? hvordan er det? Lenke til kommentar
meeko Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 http://www.xbox.com/Games/catalog.htm Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Deathrow er dritgøy... Har det ikke selv men det jeg har spilt av det var digg... Fulgte med en demo i OXM UK i oktober eller no... Gadd ikke å teste det så mye da, men jeg testa det igjen for en ukes tid siden... Utrolig bra.... Spilte 5 timer eller noe i strekk, og har spilt hver dag hele uka (Og det her er demoen) Kjøper det når jeg får no peng Mix litt gatevold, litt Matrix, litt NBA og litt skytespill så har du Deathrow Genialt konsept Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 http://www.xbox.com/Games/catalog.htm oi, anbefaler du alle de spillene? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 Deathrow er dritgøy... Har det ikke selv men det jeg har spilt av det var digg... Fulgte med en demo i OXM UK i oktober eller no... Gadd ikke å teste det så mye da, men jeg testa det igjen for en ukes tid siden... Utrolig bra.... Spilte 5 timer eller noe i strekk, og har spilt hver dag hele uka (Og det her er demoen) Kjøper det når jeg får no peng Mix litt gatevold, litt Matrix, litt NBA og litt skytespill så har du Deathrow Genialt konsept høres fett ut, stikker på gamespot og sjekker det ut . Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 kompisen min i klassen har følgende spill, og har sagt div ting om de - halo - dritbra mp og sp. bra story - Amped - dritbra spill. liker den gode grafikken og mange mange mange kule triks. dessuten er det lett å lære seg. - silent hill 2 - ganske kul grafikk, dystert og mørkt spill som har en vri på fortellingen. - munch's oddyssey - han gikk lei av dette etter 60 timer (kødder ikke) han mener han kom halvveis og bare gav opp. - dead or alive 3 - lolol dette suger kraftig, tok han 3 timer å rundspille - nascar heat - like dårlig som project gotham - project gotham racing - HAHAHAHAHAHAHAHA DÅRLIG DÅRLIG DÅRLIG! dette er bra for dere som gir faen i fart og realistisk bilkjøring. bilene er DÅRLIG lagd og bremsingen mangler alt som heter realisme. Lenke til kommentar
Trøndergutt Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Enig med deg Prosjekt gothem er et drit spill...Mangler det meste av relisme, grafikken er heller ikke serlig bra. Skjønner ikke hvorfor dette spillet har blitt så populert. Man Racing evoluzion deretter, det er slik et bilspill skal være, hvis man kjører bra å bruker håndbrekk og bremser på de riktige stedene så er det en sann nytelse å spille. Man blir belønnet med gode rundetider hvis man klarer å holde seg til veien og unngår å kjøre utenfor og i autovernet/veggen. Det er realisme det... Skjønner ikke hvorfor anmeldere og folk forøvrig klager på denne catch up greiene, jeg har ikke hatt noe problem med det, har på 10 runders løp vunnet med 27 sekunder til 2 plassen fordi jeg kjører riktig. Også løp med få runder så har jeg vunnet med 7-8 sekunder til 2 plassen og enda mere til startfeltet forøvrig selvfølgelig. Ketil. Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 PGR er et kongespill, det blir utrolig artig etter hvert, men jeg kan skjønne at enkelte ikke liker det hvis man kun har spilt det i en halvtime. Jeg fikk også et litt dårlig 1. inntrykk av PGR, men etter en time var jeg hekta. Ja, det har over middels vanskelighetsgrad, men er man god i bilspill er dette positivt. Selv føler jeg PGR er et 90/100% spill! Selv har jeg prøvd Racing Evoluzione, i ca en halvtime, og førsteinntrykket var skuffende dårlig, kjørefølelsen virket veldig arkade. Skal uansett ikke avskrive dette før jeg har spilt det mye! (Slik dere heller ikke må gjøre - med PGR). Lenke til kommentar
Trøndergutt Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Racing evolzione er lang ifra noen arcade, dette er mye mere simulator enn noen andre bilspill. Burneout 1 og 2, Need for speed, Ridge racer osv osv.. det er arcade spill. I RE oppfører bilene seg mye mere realistisk enn de fleste andre bilspill på markedet, man må holde seg på veien, unngå å kjøre inn i autovern/vegger for å oppnå gode rundetider og et godt forsprang til konkurentene. Man kan tenke seg hva som skjer i virkeligheten hvis man kjører inn i autovern, selvfølgelig så bremses bilen. Du kan jo se på når Michael Schumacer kjører, han befinner seg ikke utenfor banen eller kjører inn i autovern! Det er viktig at man lærer seg å bruke håndbrekke og bremsene på riktig sted og til riktig tid, og selvfølgelig er plasseringen i veibanen før en sving meget viktig slik at man kan holde høyest mulig fart igjennom kurvene/svingene, da for man en utrolig kjøreopplevelse, det kan jeg love dere. Alle sammen som har en lidenskap for bilspill bør gi dette spille en sjanse. Ketil. Lenke til kommentar
mariula Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg vet ikke helt, men jeg har aldri kjørt McLaren og Ferrari i 200 km/t, så jeg kan ikke uttale meg om "realismen" i et spill. Jeg spiller for at det er moro, ikke for at det er realistisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå