Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En 316 er det dessverre ikke altfor mye håp for hva gjelder budsjett-trimming. Ville heller holdt den så original og pen som mulig. Da kan du selge den igjen uten å skremme vekk alle potensielle kjøpere over 19 år. Og forhåpentligvis får du råd til en bil med større motor neste gang.

Lenke til kommentar
chip (alt fra bare bedre bensinøkonomi til ganske mange hester avhengig av motor men dette er ganske dyrt... 5000+)

 

greenfilter (3-8hk mer avhengig av motor)

 

effektanlegg (alt far bare grom lyd til 10-15hk avhengig av motor og anlegget)

 

Han får aldri 3-8 hk med greefilter i den bilen... hadde det vært en trimma turbobil så kanskje... vil heller ikke få noen merkbar økning med eff.anlegg, snarere tvert om på den bilen ;)

Lenke til kommentar
chip (alt fra bare bedre bensinøkonomi til ganske mange hester avhengig av motor men dette er ganske dyrt... 5000+)

 

greenfilter (3-8hk mer avhengig av motor)

 

effektanlegg (alt far bare grom lyd til 10-15hk avhengig av motor og anlegget)

 

 

chip til liten sugemotor er vel vansklig og oppdrive...

 

du får nok bare spare til en mer trimmingsvenlig bil - dessverre :ermm:

Lenke til kommentar
chip (alt fra bare bedre bensinøkonomi til ganske mange hester avhengig av motor men dette er ganske dyrt... 5000+)

 

greenfilter (3-8hk mer avhengig av motor)

 

effektanlegg (alt far bare grom lyd til 10-15hk avhengig av motor og anlegget)

 

 

chip til liten sugemotor er vel vansklig og oppdrive...

 

du får nok bare spare til en mer trimmingsvenlig bil - dessverre :ermm:

 

 

 

 

 

 

til opplysning til deg som skrev 316i så er det feil, det er en 318i

Lenke til kommentar
chip (alt fra bare bedre bensinøkonomi til ganske mange hester avhengig av motor men dette er ganske dyrt... 5000+)

 

greenfilter (3-8hk mer avhengig av motor)

 

effektanlegg (alt far bare grom lyd til 10-15hk avhengig av motor og anlegget)

 

 

 

Hvorfor i all verden skal han få 10-15hk av å montere "effektanlegg" på sin 318i? Er vel veldig overdrevent det der.

Endret av Login
Lenke til kommentar
chip (alt fra bare bedre bensinøkonomi til ganske mange hester avhengig av motor men dette er ganske dyrt... 5000+)

 

greenfilter (3-8hk mer avhengig av motor)

 

effektanlegg (alt far bare grom lyd til 10-15hk avhengig av motor og anlegget)

 

 

 

Hvorfor i all verden skal han få 10-15hk av å montere "effektanlegg" på sin 318i? Er vel veldig overdrevent det der.

 

 

hehe... gadd bare ikke å se hva slags bmw det var... effektanlegg gir nesten ikke noe effekt før man er oppe i 323

Lenke til kommentar

kan bare glemme å hente mer effekt ut av denne motoren..

 

10-15hk med (d)effekt-anlegg er som å tro det snør i helvete..

 

Om det er 118hk nå, og du legger 5000kr i eksos, 1000kr i luftfilter og 6500kr i chip, så er du heldig om du har henta 125hk.. Altså over 2000kr pr hk...

 

Bedre å satse på turbokit til 35000kr da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...