Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En 316 er det dessverre ikke altfor mye håp for hva gjelder budsjett-trimming. Ville heller holdt den så original og pen som mulig. Da kan du selge den igjen uten å skremme vekk alle potensielle kjøpere over 19 år. Og forhåpentligvis får du råd til en bil med større motor neste gang.

Lenke til kommentar
  vesleengen skrev:
chip (alt fra bare bedre bensinøkonomi til ganske mange hester avhengig av motor men dette er ganske dyrt... 5000+)

 

greenfilter (3-8hk mer avhengig av motor)

 

effektanlegg (alt far bare grom lyd til 10-15hk avhengig av motor og anlegget)

 

Han får aldri 3-8 hk med greefilter i den bilen... hadde det vært en trimma turbobil så kanskje... vil heller ikke få noen merkbar økning med eff.anlegg, snarere tvert om på den bilen ;)

Lenke til kommentar
  vesleengen skrev:
chip (alt fra bare bedre bensinøkonomi til ganske mange hester avhengig av motor men dette er ganske dyrt... 5000+)

 

greenfilter (3-8hk mer avhengig av motor)

 

effektanlegg (alt far bare grom lyd til 10-15hk avhengig av motor og anlegget)

 

 

chip til liten sugemotor er vel vansklig og oppdrive...

 

du får nok bare spare til en mer trimmingsvenlig bil - dessverre :ermm:

Lenke til kommentar
  OZ-Racing skrev:
  vesleengen skrev:
chip (alt fra bare bedre bensinøkonomi til ganske mange hester avhengig av motor men dette er ganske dyrt... 5000+)

 

greenfilter (3-8hk mer avhengig av motor)

 

effektanlegg (alt far bare grom lyd til 10-15hk avhengig av motor og anlegget)

 

 

chip til liten sugemotor er vel vansklig og oppdrive...

 

du får nok bare spare til en mer trimmingsvenlig bil - dessverre :ermm:

 

 

 

 

 

 

til opplysning til deg som skrev 316i så er det feil, det er en 318i

Lenke til kommentar
  vesleengen skrev:
chip (alt fra bare bedre bensinøkonomi til ganske mange hester avhengig av motor men dette er ganske dyrt... 5000+)

 

greenfilter (3-8hk mer avhengig av motor)

 

effektanlegg (alt far bare grom lyd til 10-15hk avhengig av motor og anlegget)

 

 

 

Hvorfor i all verden skal han få 10-15hk av å montere "effektanlegg" på sin 318i? Er vel veldig overdrevent det der.

Endret av Login
Lenke til kommentar
  Login skrev:
  vesleengen skrev:
chip (alt fra bare bedre bensinøkonomi til ganske mange hester avhengig av motor men dette er ganske dyrt... 5000+)

 

greenfilter (3-8hk mer avhengig av motor)

 

effektanlegg (alt far bare grom lyd til 10-15hk avhengig av motor og anlegget)

 

 

 

Hvorfor i all verden skal han få 10-15hk av å montere "effektanlegg" på sin 318i? Er vel veldig overdrevent det der.

 

 

hehe... gadd bare ikke å se hva slags bmw det var... effektanlegg gir nesten ikke noe effekt før man er oppe i 323

Lenke til kommentar

kan bare glemme å hente mer effekt ut av denne motoren..

 

10-15hk med (d)effekt-anlegg er som å tro det snør i helvete..

 

Om det er 118hk nå, og du legger 5000kr i eksos, 1000kr i luftfilter og 6500kr i chip, så er du heldig om du har henta 125hk.. Altså over 2000kr pr hk...

 

Bedre å satse på turbokit til 35000kr da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...